Gå til innhold

kan noen hjelpe meg? ang jobb og sykemelding...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber 100% på en sengepostavd på sykehus. Har fått tilrettelagt så jeg slipper nattvakter, og alle kollegaer er dessuten veldig greie og sier jeg ikke må løfte tungt osv...

men det er ikke alltid like lett,hvis vi er få på jobb osv...og si at man ikke kan gjøe ditt og datt...derfor blir det litt tungt innimellom likevel.

Det har gått helt greit å jobbe 100% fram til nå...men de siste ukene har jeg fått ganske vondt nederst i ryggen. (legen mente d er noe bekkenløsnig på gang) og er dessuten veldig sliten om dagen...

Det er akkurat 10 uker igjen til jeg starter med permisjon...men nå tror jeg ikke at jeg orker å jobbe fulltid fram til da...er så utrolig sliten når jeg kommer hjem fra jobb, og tenker at det er ikke vrdt å slite seg heelt ut. Tenkte jeg skulle høre med legen om jeg kan gå ned litt i stillingstørrelse siste 10 ukene...kanskje til 75% eller noe...så jeg får litt mer fri,og kanskje litt mer overskudd..

hva synes dere? er det tidlig å "kaste inn håndkle" på en måte??

og... kommer jeg evt til å tape penger på det?? er det blir at man blirsykmeldt, eller er det slik at man får svangerskapspenger?

hva er forskjellen...?

på forhånd, takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Synes du skal være forsiktig hvis du har fått bekkenløsning. Er selv 40% sykmeldt, det hjalp veldig i starten, men bekkenløsningen blir bare verre nå.

Det er ikke lurt å presse seg selv hvis man har vondt. Om det er tidlig å kaste inn hånkleet som du sier har ingenting å si.. har du vondt så har du vondt.

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...