Sara 79 Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Trenger sårt noen tips!Er egentlig ikke så veldig flink med slike greier jeg..Føler ihvertfall ikke at jeg er det.Og lille gutts dag nærmer seg fort nå....
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 fant mange fine tips på www.daapssiden.no
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 jeg skal ha hvite papirduker (litt dyrere enn de man får på nille, de går fort i stykker), og en sånn smal rull med "løper" i grønt og rosa. Servietter skal være i eplegrønt og rosa. Har tatt vare på noe pynt fra en blomst vi fikk på sykehuset fra foreldrene mine. Skal ha masse telys (telysholdere kan man kjøpe billige på ikea og lignende eller bruktsjapper. De skal ha rosa og eplegrønne telys i seg:) Tenkte å kjøpe noen ståltrådlenker med glassteiner på til å legge på bordet. Blomstene blir enkle, bare rosa gerberea eller lignende. Kanskje mamman min lager en oppsats, evt vi kjøper en. Så skal vi legge ut en album med masse bilder av jenta vår som gjestene kan kikke i. Jeg foretrekker det enkelt, og minst mulig stæsj... Men litt fint skal det jo være:)
Gjest Ut på tur Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Vi strødde masse roseblader og høstblader utover bordet. hvite kubbelys.... nydelig vakkert blei det
ganesha Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Et orginalt tips er å kjøpe gjennomsiktig voks duk. Så dekorerer du bordet med masser av babybilder og legger duken over slik at de "sitter" fast. Da kan alle kose seg med bilder mens de spiser, og ta en runde rundt bordet for å studere. Var en stor suksess hos oss Og sef . levende blomster gjør seg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå