Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Orker ikke sex, har rett og slett ikke lyst lenger, men orker heller ikke tanken på og flytte fra samboer-både for min og barnas skyld....Og nå begynner han og lure på om det er noen vits, siden jeg ikke har lyst, men han har,...Hva skal jeg gjøre??? Jeg vil ikke bli "alene"...
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Et forhold går i bølger. Følelser kan ta en pause og lysten kan forsvinne i perioder. Kjærlighet handler mye om å vente på den andre - ha tålmodighet og være litt overbærende. Søk hjelp hos en samlivsekspert for barnas skyld. Klart man skal ha et godt samliv, men som sagt så går ting i bølger Snakk sammen om det som er vanskelig, så skal du se at ting går bedre etterhvert. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå