Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 HEI. HVA GJØR MAN MED HARD MAGE NÅR EN HAR PRØVD MALT OG SVISKE. OG HVOR FORT HJELPER DET`????? HUN SLITER SKIKKELIG...HUN TRUGER SEG HELE TIDEN MEN KOMME IKKE NOE.... TRENGER NOEN GODE RÅD!! HVOR LENGE KAN DEM GÅ SLIK DA, UTEN AVF NÅR DE BÅDE FÅR GRØT OG MIDDAG????
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 gi ho ett godt varmt bad med en klut på magen..
plutseligbolle Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Ring til helsesøstra eller legen er mitt råd. Men noen dager går vel bra uten stor dramatikk.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Hvorfor skriker du?Slå av caps lock!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 har du noe med det ell? herregud.....
jentegutt&gutt Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 den mellomste hos meg var kjempe plaget med hard mage. Følte at jeg prøvde alt. Fikk beskjed på helsestasjonens lege at sviske saft, faktisk kunne virke motsatt på magen hvis en ikke fikk nok vann sammen med saften. Fikk til slutt råd om å bruke Dufolak ( husker ikke om det ble skrevet slik), sånt middel som de får på gamlehjemmet for å regulere magen :-) Legen hjalp meg med doseringen.,,, forferdelig når de har det sånn!" håper det går fort over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå