Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Kan man pumpe litt så sette pumpa i kjøleskapet for senere å pumpe flere ganger på samme flaske. Blir melka sur/ødelagt hvis man holder på sånn flere ganger? Tenker spesielt på den gummien man setter mot brystet som blir oppvarmet flere ganger, fremmer det bakterier etc??
annki83 Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 kan sikkert ringe helse station eller brsel avdeling så vet de sikker.
miss_chica Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 tror du bør pumpe ferdig en flaske om gangen. det er jo grenser på hvor lenge den holder seg, så bedre at du tar en ny en neste gang du skal pumpe. det hadde jeg gjort. pumpen skal jo kokes/ steriliseres mellom hver gang du bruker den også.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Den må steriliseres mellom hver pumping!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Den må steriliseres mellom hver pumping. Og pumpet melk er holdbar en dag i kjøleskap. Fys ned for hver gang du pumper. Kjøp gjerne sånne spesielle fryseposer. Da kan du tine flere og blande sammen til en hel porsjon hvis du ikke pumper en hel porsjon hver gang.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Kanskje trenger man ikke sterilisere mellom hver pumping HVIS man setter hele pumpa i kjøleren inntil neste pumping??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå