Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hvis det er noen av de "gamle" her som husker meg...har det skjedd noe nytt? Har noen blitt gravide på nytt? Sladder? Og hvis ingen husker meg...så se bort fra denne tråden...hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg tro jeg husker deg. Hvor lenge har du vært borte?
It's all about me Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Husker deg godt jeg ) Synes "alle" er gravide bortsett fra meg jeg (
Dotten Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Tror også jeg husker deg. Er ikke sååååå lenge siden du var her, er det vel??? Har nok skjedd en del her... Det skjer jo noe hver dag... he, he. Klarer ikke å komme på noe veldig spesielt, bare at det er mye trist, gledelig, morsomt, "kjedelig" osv... En vanlig Dib-dag, uke, måned osv. Velkommen tilbake da
Dronningen! Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Hallo på deg! Hvor har du vært? Tenkte på deg her om dagen, ja ikke bare deg da, Idefix også! Hvordan går det? Husker ikke hvilket nick jeg hadde den gangen, kanskje det var mamma1gang eller mamma2gang?
-MtG- Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg husker deg!!! Nesten umulig å ikke huske:) Men du vet ikke hvem jeg er da.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Om det har skjedd så mye.. nei., det vanlig, en del krangling om hva som er best for barna. Og en del småskravling. Og så en del tragedier og en del gleder:)
Expat Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Hei Fertila! Jeg fikk aldri ånden til å legge deg og Dodge på på msn. mitt nye: Jeg bor på Hawaii!
snowstorm73 Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Joda, husker deg. Bare at det ikke virket som et halvtår...
Expat Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 Jeah baby... Det er greit å tusle rundt i singlet og shorts hver dag!
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 Javisst husker jeg Fertilaen:) Du hadde så mange kule innlegg på BIM, og noen på DIB også! Hvordan går det?
silhah og emilie Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 husker deg godt ja..spesielt fra bim:)
Torpekjærringa Skrevet 9. oktober 2007 #17 Skrevet 9. oktober 2007 Velkommen tilbake ) klart jeg husker deg !! )
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #19 Skrevet 9. oktober 2007 Tror neppe du husker meg men jeg husker DEG
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 9. oktober 2007 #20 Skrevet 9. oktober 2007 Husker deg jeg også. Går det bedre med guttungen i barnehagen nå eller?
tezzzer med 3 Skrevet 9. oktober 2007 #21 Skrevet 9. oktober 2007 Husker deg godt fra bim:-) Ikke noe nytt fra min side uten om at jeg har begynt å jobbe for gubben.. Dvs mye bedre lønn og helt andre arbeidsforhold!! hehe.. Ikke gravid igjen og kommer heller ikke til å bli det!! Holder med 3.. hehe.og lille jenta er jo bare 7mnd! Koselig å se gamle "kjente" her inne også:-)
snuppelure 74 Skrevet 9. oktober 2007 #23 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg husker deg godt ) Jeg er gravid igjen ) Har termin 5 januar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå