Gå til innhold

Sikkert ingen som husker meg, men .....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er noen av de "gamle" her som husker meg...har det skjedd noe nytt? Har noen blitt gravide på nytt?

 

Sladder?

 

Og hvis ingen husker meg...så se bort fra denne tråden...hehe

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tro jeg husker deg. Hvor lenge har du vært borte?

Skrevet

Husker deg godt jeg :o)

 

Synes "alle" er gravide bortsett fra meg jeg :o(

Skrevet

Tror også jeg husker deg. Er ikke sååååå lenge siden du var her, er det vel??? Har nok skjedd en del her... Det skjer jo noe hver dag... he, he. Klarer ikke å komme på noe veldig spesielt, bare at det er mye trist, gledelig, morsomt, "kjedelig" osv... En vanlig Dib-dag, uke, måned osv.

 

Velkommen tilbake da :)

Skrevet

Hallo på deg!

 

Hvor har du vært?

Tenkte på deg her om dagen, ja ikke bare deg da, Idefix også!

 

Hvordan går det?

 

Husker ikke hvilket nick jeg hadde den gangen, kanskje det var mamma1gang eller mamma2gang?

 

 

Skrevet

Jeg husker deg!!! Nesten umulig å ikke huske:) Men du vet ikke hvem jeg er da.

Skrevet

Om det har skjedd så mye.. nei., det vanlig, en del krangling om hva som er best for barna. Og en del småskravling. Og så en del tragedier og en del gleder:)

Skrevet

Hei Fertila!

Jeg fikk aldri ånden til å legge deg og Dodge på på msn. mitt nye: Jeg bor på Hawaii!

Skrevet

Joda, husker deg. Bare at det ikke virket som et halvtår...

Skrevet

Jeah baby...

Det er greit å tusle rundt i singlet og shorts hver dag!

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

Javisst husker jeg Fertilaen:)

Du hadde så mange kule innlegg på BIM, og noen på DIB også!

 

Hvordan går det?

Skrevet

husker deg godt ja..spesielt fra bim:)

Skrevet

Velkommen tilbake :o) klart jeg husker deg !!

 

:o)

Skrevet

Husker deg jeg også. Går det bedre med guttungen i barnehagen nå eller?

Skrevet

Husker deg godt fra bim:-)

Ikke noe nytt fra min side uten om at jeg har begynt å jobbe for gubben.. Dvs mye bedre lønn og helt andre arbeidsforhold!! hehe..

Ikke gravid igjen og kommer heller ikke til å bli det!!

Holder med 3.. hehe.og lille jenta er jo bare 7mnd!

Koselig å se gamle "kjente" her inne også:-)

Skrevet

Jeg husker deg! :-)

 

 

Skrevet

Jeg husker deg godt :o)

Jeg er gravid igjen :o)

Har termin 5 januar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...