Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei datter på snart 2 mnd, og nå som det begynner å bli kjøligere, er jeg så usikker på hvor mye jeg skal kle henne når vi skal ut å kjøre bil. Har dere på bare ytterjakke og lue, eller har dere begynt å bruke varmedressen? Blir jo litt ut og inn av bilen, men også litt inn i butikker - og da er det jo så varmt.. Synes det der er fryktelig vanskelig jeg ;) Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare på han det han har på seg inne ennå jeg. Body, strømpebukse, bukse og genser og legger et teppe over han på vei ut og inn av bilen... Menhan er veldig varm av seg da...

Skrevet

Vi har alltid lue på når vi går ut, tar på en ekstra genser og bukse i bilen (bruker bare strømpebukse og body inne), og teppe alt ettersom. Tar lua av hvis det blir varmt i bilen, tar den på hvis vi går ut seff.

Skrevet

Ja har forresten bare på body og strømpebukse inne, også får han på genser og bukse når vi skal noe :)

Skrevet

Jeg har en sønn på snart 3 mnd, har bare på det han har på seg inne ( Body, bukse,genser) pluss at jeg tar på lue og legger teppe over ham på vei ut i bilen, er mulig han er varmblodig for faren hans er det... ;)

Skrevet

kommer vel ann på det. Når det er sol ute så er det jo kjempe varmt i bilen. Da tar jeg ikke på yttertøy, har bare på innetøy.Ellers hvis det er kaldt tar jeg på henne varm jakke lues og noe godt og varmt på bena. Men nå er tulla mi 9 mnd da...

Da hun var nyfødt var det jo kulegrader ute , så da tok vi på henne varmedressen i bilen.

Skrevet

jeg har på mini: lue,jakke,bukse,strømpebukse,genser og tykke ulllabber:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...