Gå til innhold

Blir skogstad sett på som et billigmerke`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare litt,for det virker som ALLE må ha reima til barna sine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner ikke hvorfor alle skal ha reima heller.... jobber selv i barnehage og ser mange uteklær. synes ikke reima er bra... synes dressene hemmer bevegelighet, for de er tykke og litt stive. ikke ser jeg at barna holder seg varmere i en reima dress enn en fra cubus....

reima er jo ikke best i test en gang.... i fjor var det vel faktisk kappahl sin som ble best.... reima skårer dårlig på varme....

jeg ser ikke på skogstad som billigmerke... ser heller på det som et bra merke med brukbare priser....

måtte bare få ut min frustrasjon over alle som bare må ha reima bare fordi det ser så bra ut! (med fare for å tråkke noen på tærne...)

Skrevet

Aldri hørt om skogstad så det kan jeg ikke uttale meg om..

Sigyn; du er den første jeg har hørt om som jobber i barnehage som ikke liker Reima..

Og de er jo forresten kjent for å ikke være stive da.. Og det er de heller ikke er min mening ;) og i år kom kappahl sin dårligst ut i test. og reima på 3 plass.. ;) Selv så har jeg ingen erfaring enda ( poden er bare 9 mnd..) men har kjøpt en brukt reima dress som jeg syns virker super! Valgte den etter mange mange anbefalinger;=)

Skrevet

Det kommer helt sikkert an på hva du anser som billig. Selv aner jeg ikke hva Skogstad koster, siden jeg aldri har kjøpt det.

Skrevet

kappah sin dress ble kanskje best i test, men de som hadde den var da at annet enn fornøyd! Jeg bruker bare Reima, men det er fordi jeg har det på jobb og får prosenter!

Skogstad er ikke et billig merke, det er faktisk en av de bedre merkene i sportsbutikker!

lykke til med dress kjøp:)

Sigyn: det er vel neppe fordi det "ser" bra ut at folk kjøper Reima! Dressen er vann og vindtett og svært god og varm IGJENNOM hele den lange vinteren. Jobber i barnehage selv, og hadde 3 barn med dres fra HM ifjor. De ble våte og kalde etter 1 time ute, så da hjelper det jo ikke at dressen er billig.

Sånn som jeg leser disse "mostandsinnleggene" mot en dress de aller fleste ikka har prøvd engang, da får jeg sterke assosiasjoner til type rødstrømper som ikke skal la noen bestemme at det beste for barna ikke er bestemte ,merker mm

Vi mottar alle barnetrygd på over 900 kr i mnd, og hvis man ikke klarer å planlegge litt med den i løpet av året ( feks spare 200 kr i mnd i 12 md så har man faktisk litt penger å bruke på høsten når de trenger dress, vintersko mm)

Til forsvar på Reima: den er ingen MOTE dress! Det er en svært god dress med membran i lik Gortex som mange av dere som er så imot dressen selv går i på Bergans jakker mm om vinteren. Den er laget i Finland, og er optimal for nordiske vintre. Den er romslig, da man skal ha rom å røre seg i en dress og ha plass til litt ull eller fleece under.

Alle kjøper da de dressene de vil, men jeg har falt tilbake til Reima nå, og kommer aldri til å bytte, for med rett behandlign og vask så holder den dressen 2 sesonger for mine GUTTER som er MYE ute hele vinteren.

Skrevet

Sammenligner man skogstad med reima og bergans i pris er det billig. Men kvaliteten er mist like god, i alle fall når det kommer til jakker. Hele familien vår har eller har hatt jakker fra skogstad, og de har vært utrolig slitesterke, vanntette og behagelige.

Skrevet

hæ? jeg ser vertfall ikke på skogstad som et billigmerke, heller motsatt.. kjøpte nettopp jakke str 1 år, for 499, syns det er mer enn nok det.. og den virket kjempegod! babydressen deres kostet 899 tror jeg det var, dvs samme som babydressen fra reima..

Skrevet

Hehehe.... og mitt spm blir mest av alt.... Spiller det noen rolle?? Om det blir "sett på" som billigmerke?? Og.... hvis alle MÅ ha Reima, er det da fordi det er dyrt??

Aner ikke om Skogstad blir sett på som billigmerke av de som bryr seg om sånt, men jeg har i alle fall kjøp en dress Skogstad (i dag faktisk) og den virker kjempegod. Det er uttagbart fòr og ellers myk og bevegelig dress. Så på en fra HH der også (som forøvrig var like billig/dyr) men den virket mye stivere å bevege seg i....

Skrevet

Signerer Anyone. Hvem bryr seg? Ungene mine er ikke noen statussymbol som jeg viser frem.

Har kjøpt Skogstad pga god erfaring med merket. De er norske og kjent for god service. Bytter f eks knapper og glidelås gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...