Gå til innhold

jeei nu keisersnitt dato :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ringte de meg fra orkanger sykehus. å fredag den 16 på mårran :) kommer lille gutt =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du ha keisersnitt...?

Skrevet

Å,så koselig! jeg skal også få keisersnitt på Orkanger,fredag den 26.oktober. Men sa de noe til deg om at de vanligvis ikke tok ks på fredagene? det gjorde de til meg,men jeg skulle få allikevel.Gleder meg noe så sinnsykt nå altså,det går jo så fort! Er du fra Orkanger-traktene eller?

Skrevet

Hadde en 3 dagers lang fødsel med første. + at eg fekk skiveutglidniing i ryggen å plager med bekkenet.

Var egentlig for liten over bekkene, men ikke alle som tog hennsyn.

Skrevet

Nei er fra trondhiem..

Men på st.olav sa de til meg at de fleste keisersnittene ble flyttet til orkanger pga for lite plass på st.olav. eller noe sånn :)

ja det er gått å vite når de søte kommer ;) da kan man liksom planlegge litt bedre.. =)

Skrevet

Er fra orkanger selv,og var på samtale med fødselslege forrige fredag. Han sa til meg at hadde dette vært st.olavs i trondheim,hadde jeg antageligvis ikke fått innvilga ks,fordi der var de mye strengere på at man SKULLE føde vaginalt. Har du hørt sånt tull? Når folk har gjennomgått en mislykket og traumatisk fødsel,syns jeg virkelig man kan stå såpass på krava og få velge selv neste gang.Så jeg er nå evig lykkelig for at jeg har fått det innvilget! Du kan bare glede deg til å få gutten din der,er en kjempekoselig plass!

Skrevet

Såpass.. for noe tull..

jeg prata med overlege botås eller va han nu hette.. Å prata med han i 5 min, å så var det innvilga, men så sa han at planlagte keisersnitt taes på orkanger pga lite plass på st.olav.

hm.. de si no mye rart de legene...

jeg skal til orkanger for noen prøver osv 23 oktober.. så det blir koselig å se åssen det er der =)

synd du ikke hadde termin nermere min dato :P hehe.

Skrevet

Ja,de har visst forskjellige meninger disse legene...det er som sagt veldig koselig der,lita avdeling,men har fått inntrykket av at det er veldig hyggelig der. Og personalet jeg har møtt har vært veldig imøtekommende! Så jeg går bare og gleder meg nå. Synd det med terminen våres,det hadde jo vært artig å møte noen ifra her på sykehuset...men men...lykke til ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...