allis. Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hva synes dere om navnet Luna??? Jeg liker det veldig godt, men tror aldri jeg kommer til å få samboer med på det, han liker ikke sånne litt uvanlige navn.. Jeg synes ikke alle trenger å hete Ola og Kari, (ikke noe galt med de navnene men....) Liker heller ikke hvis det blir FOR spesielt liksom, vil ikke at folk skal rygge når jeg forteller dem hva barnet mitt heter.....=)
Galskapens overhode Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Her heller sambo mot de særdeles spesielle navnene, mens jeg må holde igjen.. Tror vi har blitt enige nå.. Luca Nathaniel Nathalia Sofie.. (Sambo som elsker nath... navnene)
Sunniva78 har to små Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Stilig navn:-) Men vær obs på at det kan uttales på flere måter alt etter som dialekten... Jeg har bevisst ikke valgt slike navn, da jeg og sambo kommer fra to ulike deler av landet, og et slikt navn høres heeelt annerledes ut der han kommer fra, hehe... Men likte navnet ja!
Galskapens overhode Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg glemte å si at jeg synes navnet Luna er fint. Vi vurderte Luna Nathalia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå