Bippe77 Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Skal en tur til Thailand og da vil jeg gjerne gå til innkjøp av redningsvest til nurket... også har vi båt, så trenger en til neste sommer også! Synes det er litt vanskelig å finne ut hvem som er best i test osv... Noen med erfaring eller peiling på hvor man bør lete? Og hvem har dem nå på høsten/vinteren? Skal reise i februar.. da er lille gutt 6 mnd...
Gjest Ut på tur Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg vil tro at båtutsyrsforetninger har utvalget. Jeg vet ikke hvordan vekt grensene er på vest, men er jo kanskje en mulighet at den vesten du trenger i vinter ikke passer til sommeren. Sjekk eventuelt om du kan leie med deg vest til Tailand. Mange brannstasjoner leier ut vester til en billig penge. Husk at dagens moderne tette bleier fungerer som flyteelement som gjør at vesten ikke fungerer helt som den skal. Er ikke sikker på om det gjelder alle eller bare up and go variantene.
Bippe77 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 ja, vet alt det du skrev der.. akkurat derfor jeg synes det er litt vanskelig å finne ut hvem som er best... står på endel av dem at de er testet med de nye bleiene og takler dem! Ihverfall Helly hansen sin og en til... Ang vekt tror jeg det burde gå greit å kjøpe en som går også til neste sommer... sto 5-15 kilo på flere ihverfall... og lillegutt er vel ikke 15 kilo alt til sommern eller?
Bippe77 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 comfort er jo også viktig, så hvis noen har erfaring med noen så si gjerne ifra! Skal jo tross alt brukes ganske mye! En fordel at han trives i den! Betaler heller for den dyreste hvis den er den han trives i! Vil jo gjerne at han skal bli glad i båtlivet akkurat som meg...
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Vi har Baltic til gutta her. Den kom best ut i test i fjor og er godkjent med bleier. Har brukt den i hele sommer og er veldig fornøyd.Regner også med at de kan bruken til sommeren. Kjøpte de i en båt og friluftsliv butikk.
Bippe77 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2007 Takk takk! Baltic var en av de jeg leste om ja.. virket veldig bra den! Står nok mellom den og den nye til Helly Hansen tror jeg.. de har visst kommet med en helt ny som har større snukraft, men vet ikke hvordan den har kommet ut i tester da... noen som vet hvor man finner testresultater? Hvem tester? Tv2?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå