Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Selv om man har stor mage, så må vel ikke baby`n være stor? og omvendt... Jeg har stor mage, og da mente legen bestemt at det var en stor baby.... Men jeg veti da om damer med liten mage, som har hatt en baby på over 4 kg.. Hva tror dere?
*guttemamma* Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Nei, absolutt ikke. Man kan bære barnet langt ute, morkaka kan være stor å fin og man kan ha mye fostervann. Størrelsen på mor har jo også mye å si på hvordan magen blir seende ut. Veldig mange ting som spiller inn på magestørrelsen. Jeg er 1.77 og hadde veldig stor mage med 1.mann, men fikk en flott gutt på 3.7 og 51 cm, hadde ei stor morkake og godt med fostervann.
Månestrålen :-) Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Størrelsen på morkaka har veldig stor betydning for hvor stort barnet blir og iføge jordmora mi er det arvelig hvor stor morkake en greier å "lage"
saray Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 bare tull!alle 3 gangene jeg har gåt gravid har jeg fått høre om den lille magen min og at det sikkert er en liten baby.men mine var 53/3980 og 54/4210.den i magen ser ut til å bli ca som den største,så str har ingenting å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå