snuppa72 Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 heisann.Er stadig innom å "smug" titter på sidene her, det virker som om dere har en veldig god tone dere imellom, i forhold til andre forum. Har dere kjent hverandre lenge, eller er dere blitt kjent med hverandre her inne? Er det plass til flere i den koselige nett gjengen deres?
Maud Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Her er det alltid plass til den som har lyst til å være med, så velkommen skal du være! Her er det en god tone, det har du helt rett i. Jeg kjenner ingen fra før og har møtt noen av damene ved et par anledninger. Jeg for min del har vært aktiv her i kanskje et og et halvt år, men det finnes helt klart folk som er mer veteraner enn det :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Der det er hjerterom er det husrom så velkommen hit:-) Vi er en fin gjeng, med en god tone og respekt for hverandre. Jeg har blitt kjent med de fleste her inne på BIM - Gravid i moden alder forumet. Listet meg på et kveldstreff i januar i fjor og siden har jeg "vanket" med de andre her inne:-) Har to store barn og en liten attpåklatt:-)
Plutseliten :) Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Velkommen! Har vært her inne siden mai....og kan skrive under på at her er det mye humor,stor respekt og enda mere varme.
Karomamma Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Velkommen hit!! Ja, her har vi en god tone. Alle har blitt kjent her på nettet, og noen av oss har møttes i virkeligheten som et resultat av vennskapet og den gode tonen her. Så det er bare å hive seg med
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Heisann har snik lest lenge , men ikke før i det siste har jeg virkelig tort ta skrittet å hoppe inn med begge beina :0) Alle tiders herlige jenter her inne. Velkommen skal du være :0) Gubben krevde at jeg skaffa meg nytt abonnement på mobilen pga ene her inne..hehehehehehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå