Gå til innhold

Sambo er søt da. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg fortalte i går, så lekker jeg melk om nettene, og derfor så kjøpte jeg meg ammeinnlegg i går, slik at jeg kunne ha det i bhen om natta. Så i går kveld så puttet jeg de i bhen, og tenkte å ha dette på nå i natt..

Så ser sambo på meg med en skuffet mine og sier... Jammen... ikke ha på deg bh om natta da.. Jeg bruker jo å komme inn til deg å kose med puppene dine om natta jo.... Blir jo ikke noe kjekt om du har bh på deg da... Du kan jo bare skifte oftere på senga.. :)

Så da ble det uten bh i natt. :) Klarte jo ikke å motstå det der... hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har noe merkelige måter og være søte på de mannfolka:)

Skrevet

Hehe.. Ja, de har det.. :)

Men syns det er deilig når han legger seg inntil ryggen min, holder rundt meg, og koser litt med puppende mine, sånn i halv søvne.. Kjempe kos. :)

Skrevet

Hehe :) Ingenting er bedre enn å bli holdt rundt om natten da !

Jeg har begynt å lekke litt jeg og, men min synes bare det er litt små ekkelt.. hehe

Skrevet

Første gang jeg sa at jeg lekker ifra puppene brøt han ut med:HÆÆÆ;GJØR DU!!!!

Han måtte jo se dette;)

Han gjør ingen ting av det....!

Vi synes derimot det er litt vittig begge to;)

Skrevet

hehe...akkurat som min sambo, jeg har også begynt å lekke litt om natta, men jeg fikk og beskjed om at jeg ikke fikk sove med bh, for de puppene,de koste han med om natta når han voknet litt og sånn! hehe! så her skifter vi bare laken oftere:)

men de er jo søte da:)

Skrevet

Syns det er kjempe søtt jeg. Også er det jo godt da.. Å bli kjælt litt med mens man sover. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...