Chezka Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, det lurer jeg på i dag ) Hvor mye vits er det egentlig å teste etter EL hvis man likevel har sex hver dag eller minst annenhver dag fra...la oss si dag 7 til dag 20? Syklusen min er stabil på 28 dager, og jeg kjenner at jeg har EL (vondt i vekselsvis høyre og venstre eggstokk fra måned til måned). Jeg hadde bestemt at jeg skulle forsøke EL-testing denne måneden siden "alle" andre her inne driver på med det, men....er det egentlig noe vits å bruke penger på det og å kanskje "forstyrre sexlivet" (tji-hi) med slike tekniske ting?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Dropp det! Det blir bare mas utav det, selv om jeg nå selv er blitt litt hekta. Har det som deg, men da el-smertene var nye (det er noe som har dukket opp etter første fødsel, etter jeg slutta med piller) begynte jeg å teste for å sjekke om det var det og ikke bare kroppen som spilte meg et puss.. Men det var det jo ikke )
Chezka Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, tenker litt sånn jeg også! Disse EL-testene i seg selv er jo ikke noen hjelp for å bli gravid hvis man likevel har sex "hele tiden"?? Tror jeg følger rådet ditt ja ) Takk for det!
har4barn Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har det likt som deg. Kjenner godt når jeg har el. Det jeg gjorde, var å el-teste en måned bare for å forsikre meg om at det jeg kjente var riktig, at jeg hadde el. Og det stemte, så etter det har jeg ikke el-testet. Ble, som du sier, litt stresset av det. Lykke til!
Chezka Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for det! Det tenkte jeg også - teste en gang bare for å være sikker på at det er EL jeg kjenner! Lykke til du også )
2 fine små Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Haha, den stoetter jeg! Kan bare si at den gang jeg ikke testet, tastet eller noe som helst, ble jeg gravid bare ved aa vaere aktiv i halmen jevnt og trutt. Naa naar jeg forsker mer paa det, gaar det ikke saa lett, og det blir noen tullete opphold innimellom, kanskje mange av oss hadde blitt gravide dersom vi bare hadde sex hver 3. dag hele syklusen og ikke tenkte noe mer over det? Men tester jeg da, ikke saa mye for EL, men med gravitester og synes det er vanskelig aa la vaere med det, fnis... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå