Storebror & Lillesøster Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg synger 3 forskjellige ting he,he... Klappe,klappe søte... Klappe,klape kake... Klape kkake søte... Og hvordan er hele sangen?
ble-mor-i-fjor Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Vi synger den sånn: klappe klappe søte dyppe den i fløte så i sukker så i vann kommer det en gammel mann som ville kaka smake har også hørt den sånn: klappe klappe søte dyppe den i fløte så i sukker så i vann kommer det en gammel mann som ville kaka prikke med ei lita gullstikke
ejiec++ Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 vi synger: Bake kake søte dyppe den i fløte først i sukker og så i vann så kommer det en gammel mann som ville kaka prikke med ei lita gullstikke
Himmel og hav Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Enda en variant: Bake, kake søte dyppe den i fløte først i sukker så i smør da blir kaka god og mør Å husken opp i taket og dumpe ned i aska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå