Gå til innhold

Hvordan er klappe kake sangen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synger 3 forskjellige ting he,he...

 

Klappe,klappe søte...

 

Klappe,klape kake...

 

Klape kkake søte...

 

Og hvordan er hele sangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi synger den sånn:

 

klappe klappe søte

dyppe den i fløte

så i sukker så i vann

kommer det en gammel mann

som ville kaka smake

 

har også hørt den sånn:

 

klappe klappe søte

dyppe den i fløte

så i sukker så i vann

kommer det en gammel mann

som ville kaka prikke

med ei lita gullstikke

Skrevet

vi synger:

Bake kake søte

dyppe den i fløte

først i sukker og så i vann

så kommer det en gammel mann

som ville kaka prikke

med ei lita gullstikke

Skrevet

Enda en variant:

Bake, kake søte

dyppe den i fløte

først i sukker så i smør

da blir kaka god og mør

Å husken opp i taket

og dumpe ned i aska.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...