Gå til innhold

God morgen jenter! - er du en oppdager?? :-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går oppdaget jeg tre ting - eller fire, vil dere vite hva jeg oppdaget???

.... håper dere har hatt en god start på dagen forresten, man kan ikke alltid skryte på seg en god morgen med alle disse kvalmene og vondtene i hytt og gevær....

jo :

1, jeg oppdaget at stekt fisk blir ikke servert i dette huset igjen før denne babyen er ute... det lukter stekt fisk overalt, og jeg kan virkelig ikke fordra det. det fester seg i hvert eneste molekyl i luften... alt lukter stekt fisk - jeg trodde ikke det var mulig.

2; jeg blir gal av rot - det skal sies at jeg er av de aller mest rotete menneskene som finnes på denne jorda, samtidig som jeg er verdens lateste - det er en fryktelig dårlig kombinasjon :-)))

3; Jeg var på kino i går og oppdaget både at jeg liker å gå ut på kvelden å finne på hyggelige korte ting, og jeg fant ut at jeg likte filmen :-) Den heter Stardust - om du vil se den en dag :-)

4; Jeg skal aldri aldri holde en avtale på tross av å skifte genser etter å ha stekt fisk før jeg skal på kino igjen, det ødela. Jeg brukte mye tid og energi på å tenke " stakkars de ved siden av, de gleder seg sikkert til jeg skal gå, og ta med meg denne fryktelige fiskegenseren til en annen planet". avtaler er viktig - skifting av genser er mye mye viktigere! :-))))

Jeg burde jo få sånn proffessorstipendiat i oppdaging - jeg syns jeg har gjort fine og viktige oppdagelser jeg! Har du oppdaget noe i det siste???

ha en fin dag!

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Vittig. :)

Ha en fin dag du også. :) Og lykke til med oppdaginga. :)

Skrevet

takk takk, du har jo akkurat oppdaget et nytt hotell i Trondheim, så du er jo ikke så værst du heller.... nå er det ikke mange dagene igjen til go'turen din :-)

Skrevet

HEI:) Så morsomt! jeg tenkte det samme i går!

1) Peppermakrell er plutselig veeeldig godt på brødskiva igjen= spiser en til to bokser hver dag..

2) Tebkte her om dagen at jeg føler en fortvilet desperasjon over å ikke ha youghurt i kjøleskapet til enhver tid:))

3) Har et merkelig behov for å rydde og ordne rundt meg. Er vanligvis omtrent likegyldig til rot

4) Til sist har jeg oppdaget at obstipasjon er j.... ubehagelig:)

Skrevet

Åååå.. Ikke si sånn da.. Hehe... Har akkurat fortregt turen litt jeg da.. Slik at jeg år jobbe litt... hehe.... =) Gleder meg så fryktelig......

Skrevet

her er det to oppdagelser jeg syns det er fiffig å oppdage, for det med rot og youghurt sier seg jo selv ;-))))

peppermakrell ja.... hmmm det får bli ditt fagområde når vi tar doktorgraden, for som du vet er jeg litt dårlig på fisk... også må du nok ta deg av den biten med OBSTPASJON, for hva er det da???

stilig ord altså, men...

:-)

Skrevet

jobbe kan du gjøre når du kommer hjem... bare kle på deg drakt og høyhelte sko, se viktig ut, og skriv fort på maskinen, så er det ingen som sier noe på at du gleder deg til en helg i trondheim. :-)

Skrevet

Hehe.. er bare det at jeg må produsere litt.. :-/ Skal liksom tegne et bygg i 3d, som skal være ferdig før jeg går i dag....

Skrevet

hehe.... hjelper ikke å se viktig ut da nei :-)

det går fint!!! du får rope om jeg skal heie på deg! For jeg skal nemlig bare rydde og gjøre utrolig dølle husmorting, det vil si at det er rom for heiing om du trenger det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...