Gå til innhold

Til dere som sliter med hard mage....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått helt dilla på isbiter med vann, og jeg spier mange mange av de om dagen. Mannen min kjøper store poser med isbiter i butikken siden jeg ikke klarer å fryse så mange som jeg klarer å spise :)

Etter at jeg begynte med det så har jeg fått løs mage og alle mine problemer med hard mage er borte.

Vet ikke om det er det som er grunnen men jeg har i hvert fall innbilt meg det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi,jeg har og dilla på å knase isbiter....ære være isbitmaskina i kjøleskapet! den får kjørt seg om dagen!

men du over her: kjøp fryseposer da?da får du laga mangeisbiter:o)

ellers,tips til de med hard mage: ta en fiberrikkjeks ilag med all drikken...det gjør underverker her hvertfall

Skrevet

Jeg har hatt dilla på isbiter i 3 uker og spiser MASSE isbiter hver dag (har isbitmaskin) både med og uten vann, og drikker minst 3 liter vann hver dag. Har hatt problemer med hard mage hele svangerskapet og funnet ut at hvis jeg ikke spiser masse fiber, biola, linfrø, tørkede aprikoser/svisker, duphalac osv hver dag også så stopper det seg helt for meg igjen. Så tror dette vil variere litt fra person til person om det holder med masse vann og isbiter mot hard mage. Men som sagt er det veldig bra for både kroppen og nødvendig for å ha god fordøyelse å få i seg masse vann hver dag.

Skrevet

vann vriket ikke på meg, men pepsi max- er jo akkuratt som avføringsmiddel det;) hehe off. men bedre enn å gå rundt med hard mage. .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...