Gjest ->>- Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg NEKTER å stikke nesa ut av døra og sjekke, det er kaldt for faen. Komme jeg til å skli og tryne om jeg sykler til jobb om fem minutter, eller er vi fremdeles på plussida av gradestokken? Grøss.
Mockanin Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Kl. 6.30 var det 2 - på Ammerud. Sikkert litt varmere nå
Himmel og hav Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 0,5 her, og is på bilvinduene... (i nærheten av Valle Hovin)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Du sklir ikke. Ikke her oppe i høyden heller, om du skal ut av kjerna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå