Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tissa i uringlasset i stad, og studerte (høres litt teit ut) glasset foran et lys.. er det ikke meninga at urinen skal være helt rein? eller er det normalt med litt "rusk" i det?

fargen ser fin ut, og urinen er ikke grumsete..men litt rusk i det, på en måte.. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.

skal til jordmora i dag, og har en litt spent, ekkel magefølelse..er så redd for å få utslag på noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg også. Spurte jordmor om dette sist.. Og hun sa det er helt normalt.. Hadde hvite flak og slintrer i min jeg, og fargen var grumsete.

Hun sa at av og til kan den til og med bruse... Kommer an på hva man har spist/drukket.

Skrevet

Det er helt sikkert bare utflod som har blanda seg.. legen min har anbefalt å vaske seg godt før man tar urinprøven, nettopp for å unngå utflodgrumset. Da er det enklere å se hva som kan skyldes andre ting.

Det er helt sikkert ikke noe å bekymre seg for, men skjønner godt at du blir litt redd for utslag på noe. Du kan jo ta det opp med helsesekretæren når du kommer at du er redd for utslag siden det er litt grums, og be henne/han forklare deg hva grumset skyldes..mest sannsynligvis er det utflod..

Skrevet

Takk, får håpe dere har rett =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...