Gå til innhold

Er så lei.. :( Hvordan kan jeg sove bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger meg rundt 11-12 hver kveld.. Spørs litt. Når jeg legger meg så ligger jeg gjerne våken fra 1-3 timer før jeg sovner.. hver eneste natt! Og når jeg først sover, sover jeg skikkelig lett. Og små våkner i løpet av natten.. Så i natt, var jeg lys våken kl 4!! Bare helt plutselig, pleier aldri å være så "ille" Jeg har problemer med å finne søvnen og den roen jeg trenger for å få en god natts søvn.. Jeg går på skole og er oppe kl 6 hver morgen. Og da er det så vidt jeg kommer meg opp av senga fordi jeg ikke har sovet så mye.. Jeg har ADHD, men kan det være grunnen til mangel på søvn?

Sånn her har det hvert ganske lenge, og nå begynner jeg å bli utrolig lei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mennesker med ADHD har ofte problemer med søvn. Tar du medisiner?

Skrevet

Jag tar magnesium hver kveld og har fått en helt ny nattesøvn etter det.

Det er helt utolig men sant.

Tidligere lå jeg bra å vred meg og våknet hundre-og-ørten ganger i løpet av natten. Nå sovner jeg umiddelbart og sover til klokka ringer.....eller lillegutt roper, he he.

Testa med å slutte på det en gang. Og den gamle uroligheten og dårlige søvnen kom tilbake i løpet av noen dager.

Verdt et forsøk kanskje?

Skrevet

Magnesium ja.. Kankje verdt et forsøk..

Og til deg som lurte over her( husker ikke nick) Jeg skal egentlig gå på medisiner men har ikke gjort det siden før jeg ble gravid. Guttungen er snart 1 år, så begynner å bli en stund siden.. SKal begynne igjen, men skal ha mindre dose først.. Så har fått resept på det nå, må bare hente dem først..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...