Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hei! Vil bare si at vi bestilte time hos Oslo City til tidlig ultralyd- hadde hørt at legen var flink der, men da vi kom (kjørte fra Oslo) sa jentene på ekspidisjonen at de hadde "prøvde å ringe" meg (de hadde ikke- de hadde riktig mobil nummer og ingen hadde ringt) siden legen var syk. Jeg forklarte at vi hadde kommet fra Kongsberg og de sa at en annen legen kunne gjøre det- (han som var på vei ut til lunsj) de ropte på han og han kom tilbake, og sa ja at han kunne gjøre det- men da var det bare rush-rush og kjempe fort. Viste meg bare litt, forklarte veldig lite, og "glemte" å ta bilde (måtte gå inn igjen for å gjøre det). Når vi spurte om han kunne måle nakkefolden sa han nei- at legen som kunne gjøre det var på ferie og at han var den eneste i Norge... Så vi betalte (700kr) og dro hjem litt skuffa... Vi bestemte å ringe til Majorstua og høre om vi kunne få en time, og fikk time med en gang. De sa ja, absolutt kunne legen måle nakkefold, og at det var en vanlig del av UL i 12-13 uker hos dem. Fikk en kjempe-koselig lege som tok masse tid å forklare alt og fikk høre på hjertelyden, og fikk 3 bilder uten at jet måtte spør en gang. Han målte nakkefolden et par ganger og viste meg at den var normal osv. MYE bedre opplevelse. Litt dyrere (1200) men verdt hver eneste krone spør meg. Håper at Oslo City blir bedre, men jeg anbefaler bare Majorstua!
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Vi var også på Majorstua, og var kjempefornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå