Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

VI har innbruddsalarm på huset og det gikk i natt.

 

Skikkelig ekkelt, ingen tegn til innbrudd da, men uff.

 

Noen andre som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi har opplevd det to ganger faktisk. Det er veldig ekkelt siden man ikke vet om det er falsk alarm eller virkelig innbrudd. Jeg var alene med barna begge gangene.

Men det var jo betryggende å se hvor utrolig raskt vaktselskapet reagerte.

Skrevet

Huff, glad jeg ikke var alene. Fikk du noen forklaring på hva det var?

 

Flere?

Skrevet

Vi leide en leilighet i en generasjonsbolig, og en kveld gikk alarmen i hovedhuset.. De var ikke hjemme.. Vi prøvde å ringe dem, uten å få svar.. Så gikk typen ut rundt huset for å se, men vi så ingenting.. Tok 30 min før vakt-selskapet kom..

Det var bare noe elektrisk som var feil..

Skrevet

Vi opplevde at brannalarmen begynte å ule midt på dagen for noen uker siden. Naboen ringte samboer som hastet seg hjem fra jobben. Da han kom hjem, hadde ulingen vart i sikkert 30 minutter. Ingen røyk og ingen brann. Falsk alarm med andre ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...