Gå til innhold

Hvordan borde jag fortelle min sambo?


sofia 27

Anbefalte innlegg

Nej,dette var ikke planert..Vi har snakket litt om barn(har vart sammen i 3.5 år)..Har lekt litt med tanken om barn snart,men akkurat nå passer det litt dåligt(pga jobbsituasjon),men sånn blir det iblant=)Allting ordner sig sikkert=)

 

Har vetat att jag vart gravid i 5 dager nå,men jag vet ikke hvordan jag ska fortelle det til han..Finner ingen tidspunkt som passer og jag vet ikke helt hvordan jag ska si det...Tips? Klarte å fortelle han att jag var litt urolig pga att mensen var sen (for å ge en liten hint), men då sa han bara ok..inget mere..inga spørsmål eller noe..

Herregud va nervøs jag er!!!! Hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. Føler med deg. Jeg sente MMS med bilde av testresultatet til min sambo slik at han fikk reagere en stund selv. Det gikk kjempefint. Passer jo nesten aldri å få barn - og mange ganger kan det blir like kos å få en overraskelsesgraviditet - det er jo egentlig den fineste tingen. - En kompis av meg fikk kjempesjokk da han fikk høre at han skulle bli pappa. Hun valgte å bli mamma alene. Nå har han endt opp med å bli verdens mest oppmerksomme og omsorgsfulle far for dette barnet, men han trengte et par måneder å venne seg til tanken. - Jeg tror dere kan finne ut av dette sammen jeg. Og jeg har hørt at flere par har hatt gode samtaler om overraskende graviditeter på familievernkontor. Lykke til. Jeg heier på deg. Det går nok fint skal du se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Jag sa det igår=) hade kjøpt en bok till honom om hvordan det er å bli pappa første gangen..Når han åpnet og leste på framsidan skjønnte han INGENTING...hehe..Men etter 2-3 minutter spurte han hva jag mente med dette..Jag er gravid sa jag=) Sen blev det veldigt tyst..

Etter noen time spurte jag hva han tenkte,og då svarte han masse,og att han trengte sortere tankerne,men att jag ikke trengte vare orolig..

 

Ja, det gikk ok..Ger han litt tid til å tenke,og håper han kommer å snakker med mig om det ettervert=)

 

Fortalte min syster også igår=) Hun blev sjokkert men veldigt glad!! Hun lovet å holde tyst,ettersom jag ikke har lust å fortelle noen mere ennu..Men hun ville absolutt vare med hjem til vår hjemby ,når jag ska fortelle min mamma om noen uker=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...