mayaya Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hvorfor står det plutselig Busy i søkeren, og ikkeno skjer?
It's all about me Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Fordi da har blitsen akkurat fyrt av og trenger et lite øyeblikk på å lade seg opp igjen.
mayaya Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Men hallo... Det skal da gå an å ta hurtigere enn dette her.. Hmm.. Kan det være batteripakka som er treig? Kan jeg bytte ut den kanskje? Lite poeng i ny og kjapp minnebrikke til vinterens mørke ellers :-(
engajente Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 har samme problem, helt nytt kamera!!! lurer her å!
mayaya Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2007 i dag kom det jammen når jeg tok bilde ute også.. hmm
It's all about me Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Det er bare å venne seg til, det er sånn. Vi har også nytt batteri og stor kjapp minnebrikke, det er blitzen som trenger tid. Sånn er de bare. Har kjøpt ekstern blitz også, den trenger noen sekunder den også. Det er vel derfor det ikke går an å bruke blitz på seriefotografering.
mayaya Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2007 Oki... Hmm... Fillern altså! Det irriterer fletta av meg med all den ventinga!! Synes faktisk det har vært bedre med eksternblitzen, men det kan jo være tilfeldig. og så er det liksom ikke hver gang heller.
It's all about me Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg synes det går fortere noen ganger hvis jeg slår ned blitzen og tar den opp igjen.......Men det kan være psykisk også siden jeg da har noe å gjøre mens jeg venter, he he he. Sexless: Nei, det går ikke an å ta opp video med den. Canon EOS 400D er et digitakt speilreflekskamera, dvs at en får ikke opp bildene på skjermen før de er tatt og lagret på minnebrikken. Bildene tas på gamlemåten, men lagres og kan sees på nymåten, he he. Du trenger et rent digitalt kamera for å kunne ta film også.
mayaya Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. oktober 2007 *fnis* jeg vil tro at det er tiden det tar å lade, ja.. men nå fikk jeg seriøøst lyst på et kjappere kamer... muhaha
It's all about me Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 Det kameraet er jo superkjapt, det er bare blitzen som ikke er det. Dra i en fotobutikk og lat som du skal kjøpe et annet, test blitzen der og du vil nok ha samme problem.
mayaya Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 12. oktober 2007 Hmm. Det må da være noen som er kjappere enn dette? Tror jeg skal sette ingeniørmannen på saken. For hva hjelper det meg om kameraet er kjapt, om blitzen jobber i sirup?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå