Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Spør for noen som har skjært seg opp på armer og bein nå i tenårene, skjemmes så av de arrene, tørr ikke å gå i bikini og lignende! Har noen noen tips her for å redusere synligheten til disse?? Håper på mange svar her! På forhånd takk!
Miss Dynamite Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Skulle jeg også gjerne visst, ser ut som et lappe teppe på magen (pga operasjoner) kutt, diverse andre arr på armer og ben..Grusomt....
motherO Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 JA, jeg har et godt tips: Mepiform. Det er silikonbandasje til arrbehandling.Du får kjøpt det på apoteket. Jeg bruker det selv for å redusere arrene etter en brystoperasjon - ser veldig bra ut så langt. Jeg skal bruke dem i 3 mnd. Hør på apoteket om mer info ang Mepiform - du vil ikke angre :-D
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for tips! Noen flere?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 en salve som heter rosebud. Fåes kjøpt på apotek eller helsekost mener jeg. Vet ikke hvordan den funker på gamle arr, men på nye arr så hjelper den veldig for å få vekk den røde irriterte fargen og gjør huden mer hudfarget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå