Gå til innhold

Noen som vil se bilder fra ferien vår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ligger på albumsiden under nicket mitt =o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke sett noe jeg ? du må endre på profilen din :) så ser jeg mer enn gjerne

Skrevet

Hvorfor må jeg endre profilen? hmm..jeg kan jo se bildene på albumsiden..merkelig.

Hvordan endrer man profil?

Skrevet

forde det sikkert er instilt på at ingen kan se de, men gå inn på siden din og klikk på redigere profil lenger ned der, så kan du klikke på at andre kan se.

Skrevet

Da fikk jeg sett litt :) så fine, spess de jeg gikk en tur på stien bildene :) jeg vil også på ferie :( er du fra usa eller har dere bare vært på ferie der ??

Skrevet

Jeg bor i Nord Karolina,men vi har vært forskjellige steder i ferien. Jeg er ikke herifra.Oppvokst i Trondheim,men bodd i USA i 10 år.

=o) Jeg elsker å lage bilder med litt utradisjonell vri,og det trengs ikke være oppsatte bilder hvor man MÅ smile.

Jeg gikk engang i lære hos en fotograf,men jeg har ikke bra nok kamera til å "leke" meg som jeg vil med det...

Jeg har en drøss med spesielle bilder på datamaskina,som jeg snart må gjøre noe med.

(helst før harddisken kræsjer ;o)

Skrevet

Så mange fine bilder :-) Fotografering er min store lidenskap, har det mye gøy bak kamera ja :-)

Skrevet

Har familie fra Texas selv :) har lyst til og da en lang bil ferie i statene en gang men det koster jo penger så må nok spare en stund først :)

så gøy det er morro å leke seg med bilder jeg holder på med scrapping det er kjempe gøy ihvertfall om man har bilder som deg :)

du burde kjøpe deg en ekstern hardisk og ta en bacup en gang iblandt, da har du ivertfall bildene dine på 2 steder.

det har jeg gjort og det er jeg glad for når pcen har kræsjet :)

Skrevet

Eldstemann bor i Norge,og han driver med data. Han sa jeg må ta med laptopen min,så skal han hjelpe meg. Men med min "flaks",så kræsjer den kanskje på turen over dammen...

Jeg aner ikke noe om sånne hardisker.Har tatt kopi av noen få bilder,men kunne tenkt meg hele sullamitten på noen tusen bilder tatt kopi av,og lagt i safen.

Skrevet

greit med en data ekspert i familien :)

brenn alle bildene dine på dvd plater da vet du, så har du de der evt, det funker også :)

da køyer jeg så natti natt :)

Skrevet

r ingen ekspert jeg heller, men jeg har lagd backuper i hytt og pine :-p Jeg har sikkert overdrevent mange, men jeg er så innmari redd for å miste noe... På denne maskina her har jeg godt over 10 000 bilder. Det er mye å miste... :-o

Så sørg for backup!! :-)

Skrevet

Saa fine bilder. Hjelpes saa stor L har blitt!!!

Klemmer fra

Skrevet

Han vokser som et ugress. Lang til så liten å være.

Kjøpte juleklær til han her forleden,men spekulerer allerede om de kommer til å bli for små....

Til jul,altså =o)

Kjøpte str 2 år,men angrer jeg ikke kjøpte str 3.

Når skal du oppover hit,da? =o)

Skrevet

Slutten av maaneden tror jeg. Her gaar vi fortsatt i sommersklaer, og kommer nok til aa gjoere det en stund til. Men jeg maa ha nye hoest og vinterklaer til A, saa da vil jeg gjoere et kupp der oppe. Klar for dib treff?

Jeg kommer antageligvis til aa ta med meg ei norsk ei til opp dit=)

Skrevet

Hadde vært kjempekoselig å møtt flere nordmenn,ja.

=o)

Skrevet

Hvordan gaar det med deg der oppe? Her har jeg vasket nummer 2 i hele dag. Begge mine har hatt forferdelig diare de siste dagene. Jeg maatte faktisk ta G til legen i dag da han baesjet blod til slutt. Stakkars liten. Naa har magen hans endelig begynt aa samarbeide igjen. Snuppa er litt saann opp og ned, men det er naa rolig der oppe ihvertfall. Jeg trengte en dib pause fra alt naa=) Har vasket hele huset fri for bassilusker=)

Skrevet

stakkars dere... :-/

Her går alt bra. Ikke noen er syke (bank i bordet)...

Vi har begynt å få til en rutine på alt, inkludert leggerutinene til minsten. Men han våkner nå enda på natta,da..

Men det går fremover =o)

Jeg trenger dib pause også....har du oppskrifta?

Skrevet

Dytter hvis flere vil se før jeg sletter dem igjen.

Synes vi hadde en flott sommer i år =o)

På tross av flyttestyr og mange andre hendelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...