ღtili35ღ Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Lillemor lå 1 t til observasjon på legevakten. Ting roet seg etterhvert der borte. Så vi ble sendt hjem igjen, men måtte ringe med det samme hvis hun startet på han igjen. Da måtte hun innlegges. Så nå håper vi hun får noen timer med skikkelig søvn
minst Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Stakkars lille jente.... Krysser fingrene for at hun og dere får sove. Stor klem
ღtili35ღ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Tusen takk for klemmen minst. Kjente jeg trengte en nå. Nå er vi trøtt og slitne ja, men hun er så opptatt med å snakke om hva som har skjedd. Så det blir vel enda en stund til hun sovner.
FrøkenSprøken Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Huff da! Hva er det som har skjedd? Tusen trøsteklemmer fra meg:)
Northernlights Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Vet ikke hva som har hendt,men håper dere får ei rolig natt,og at alt er bedre i morgen.
ღtili35ღ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Lillemor fikk et kraftig astma anfall tidligere i kveld.
Northernlights Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Skummelt med sånt =o/ Håper hun ikke får flere.
mammaen til G & A Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Haaper dere faar en rolig natt, og at alt er mye bedre i morgen. Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå