Gå til innhold

Da var vi hjemme igjen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemor lå 1 t til observasjon på legevakten. Ting roet seg etterhvert der borte. Så vi ble sendt hjem igjen, men måtte ringe med det samme hvis hun startet på han igjen. Da måtte hun innlegges.

 

Så nå håper vi hun får noen timer med skikkelig søvn

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars lille jente....

Krysser fingrene for at hun og dere får sove.

 

Stor klem

Skrevet

Tusen takk for klemmen minst. Kjente jeg trengte en nå. Nå er vi trøtt og slitne ja, men hun er så opptatt med å snakke om hva som har skjedd. Så det blir vel enda en stund til hun sovner.

Skrevet

Huff da! Hva er det som har skjedd?

Tusen trøsteklemmer fra meg:)

Skrevet

Vet ikke hva som har hendt,men håper dere får ei rolig natt,og at alt er bedre i morgen.

Skrevet

Lillemor fikk et kraftig astma anfall tidligere i kveld.

 

Skrevet

Skummelt med sånt =o/

Håper hun ikke får flere.

Skrevet

Haaper dere faar en rolig natt, og at alt er mye bedre i morgen.

 

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...