Gå til innhold

Hmm.. Kansje ta seg en "fest"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes for en gangs skyld - på enn så lenge, at jeg går i "overskudd" av både tid og energi - noe jeg ikke kan huske sist jeg hadde..

så..

tenkte å ordne til en liten fest!

for gøy!

bake en god kake, og invitere svigers, svigersøsken med familier, og oss da, og gudfaren til mini, å bare ha en liten "hurra, nå er det begynt å snø"-fest?

så!

er det noen forslag til noen gode kaker? noen som har bakt noen spennende i det siste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hurra for snø? er du gal?? *ja, det visste jeg jo*

jeg har verdens beste fruktpaioppskrift, men husker den ikke i hodet i ammetåka :-s

Skrevet

hadde jo vært genialt, medsv.mor som ikke skal ha mye sukker, å sv.far som er mer kresen enn mini...

Skrevet

æ ska lage nåkka som hete tigermuffins m/sjokoladetopping

du lager helt vanlig muffinsrøra, men i den ene har du vanlig muffinsrøra, å i en anna bolle så har du 1-2 ss kakao i...

så blander du dette i ei muffinsform, steker muffinsene på den varmen som de skal.

så lager du sjokoladefyll,samme som man har på sjokoladekaka.

når muffinsene er avkjølte så dypper du dem oppi sjokladefyllet:)vent til dette er stivnet:) å¨vips så har du en litt mer spennende variant av muffins...

Skrevet

min svigerfar spiser nesten ingen kaker, men paien min, den går unna :-D

Skrevet

beklager narvikjenta, men slike lager ejg ofte, så de er ikke sååå utenom det vanlige da.. hmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...