(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Ser reprisen av Senkveld nå, enda jeg så det her på fredag også. Må bare se pga Jo Nesbø og forklaringen om hvor Harry Hole er nå... altså han har jo begynt å skrive den og Harry sprekker på flyturen til Manilla og blir sparket av flyet i Hong Kong, og ligger drita på et lite hotell der med rotter og vannlekasje.. HERREGUD.. jeg er forelska..i harry.. I harry på fylla. <3 2 år er alt for lenge å vente.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. oktober 2007 Å kom igjen da, sist måtte jeg jo slåss med noen damer her inne over Harry.
*dum&deiLig*™ Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Me like Harry! Har bare lest en bok foreløpig, men har planer om å lese mer om Harry;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 ahh.. jaaah..harry er best, men han er best på fylla da. Han var alt for edrulig i snømannen..
*dum&deiLig*™ Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Frelseren er den eneste jeg har lest hittil. Var sånn halvveis edru der;-p Hvilken av dem likte du best?
mayaya Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, Snømannen var tam... Derfor må han jo komme knallsterk tilbake! GO HARRY!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2007 Åh, jeg tror ikke jeg kan bestemme det sånn uten videre. Jeg elsker dem alle.. Flaggermusmannen, den første er dritbra.. jeg har lest alle i rekkefølge.. De er så suverene..Mmmm..han er som regel litt på og litt av gjennom hele boka. Jeg liker han best på whiskeyfylla jeg da... hehe.
*dum&deiLig*™ Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Okay, da er Flaggermusmannen neste bokprosjekt:-) Whiskeyfylla høres bra ut, he he he;-p Nattinatt stinky min, trenger skjønnhetssøvnen min. (har et par timer fra i går å ta igjen også. Jævla internett...)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 Yay.. jeg vurderer å begynne på nytt igjen nå jeg.. Jeg må ha litt Harry-fix innimellom. Uansett da så får du sove godt og ta igjen fra i går. Skal også lalle nu. Må bare få med de siste minuttene av Jo på senkveld. *sikle* hæhæ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå