Minime? *10pp* Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hei! Jeg forventer å få mens, men håper å ikke få det, på torsdag. Dette er vår femte prøveperiode (klarer ikke å få endret nicket). Er det flere som har IKM på torsdag? Jeg har ikke tatt eggløsningstester eller tempet. Vurder om jeg kanskje må begynne med det om jeg ikke blir gravid snart! Hadde ærlig talt ikke trodd det skulle ta så lang tid...
bridezilla Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Har onsdag, torsdag eller fredag. Onsdag etter "kalenderen", men torsdag/fredag etter el-test og at vi "befruktet" egget tidlig lørdag formiddag for 1,5 uke siden..... Har masse symptomer fra magen som for 6 uker siden (men det ble SA)... Er veldig spent, prøver å vente med å teste men det er vanskelig...... pp9, 2 etter SA
Hege:) Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Hei! Siste mens her var 17/9 :-) føler selvfølgelig alle symptomer.........håper jeg har rett!! Hvis ikke så skjønner jeg meg ikke på kroppen min..haha..
Minime? *10pp* Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 Så spennende! Selv føler jeg ingen symptomer.. Har ikke vonde bryster engang, slik jeg pleier å ha. Blir spennende å se om noen av oss har spire i magen da! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå