Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 For de som evt. følger med i vårt prosjekt nytt kjøkken på en uke: Nytt gulv ble lagt i kveld. :-) Gutta greide det på en kveld, de. :-D Og jeg som var sikker på at de trengte to kvelder... Ble fint, tror det blir veldig bra!
Kondis som en murstein Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Flott!! Det er mulig ja ) Lykke til videre!
2blå og ?? i magen Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Så flinke de er da.. Hvilket gulv er det da? Og hvilket kjøkken skal dere ha?
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Det er det første bildet, det som heter Stone Skifer Sand. Hadde først ment å ha det som heter Terracotta, men er faktisk glad for at det ble det andre. Skal ha bjørk innredning.
Mrs. Bouquet Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg tviler ikke på at man kan være veldig effektiv i det man skal gjøre selv. Men av erfaring har jeg mine tvil når det gjelder at håndtverkerne kommer til avtalt tid, med mindre de er venner av dere.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Snekker'n er naboen, og vi kjenner han, så stoler på at han kommer. Men ikke før på onsdag, siden det er avtalen vi har. Rørlegger'n tar det svart, og kommer den kvelden vi vil... :-) Flott å ha håndverkerne gående på gress... Elektriker er gubben selv, så han gjør nok jobben når jeg ønsker det, tenker jeg....... Han har ikke særlig valg... :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå