Gå til innhold

Hvor store var deres på 1årskontrollen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og klarte deres å gå da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi var 79,5 cm lang og veide ca 10800 gr. Mi begynte å gå rundt 11 mnd.

Skrevet

Gutten min var 10860g og 77cm lang. Gikk ikke da. :)

Skrevet

75 eller 76 cm og 8800 gram. Men han ser da alldeles ikke tynn ut, så jeg lurer på om de så feil på vekten.

Han kan gå ja. Begynte 2-3 uker før han blei 1 år.

Skrevet

Han var 8590g og 76 lang.

Å gå begynte han ikke med før han var 14.5 mnd.

Skrevet

11.7 kg og 80.5 cm. Han gikk ikke:)

Skrevet

*tenke tenke* jo, hun var 84 cm lang og rundt 9,5 kg om jeg husker rett.. Gikk alene når hun var 11 mnd.

Skrevet

Han var 84 cm og ca 12 kg. Han har gått skikkelig siden han var 10 mnd.

Skrevet

Det var det jeg fryktet... Nesten alle gikk på ettårskontrollen. I tillegg så er de mindre enn min, så min ser også ut som han burde klare å gå!

Skrevet

Ikke bekymre deg :-) Jeg tror ikke størrelse har veldig mye å si på NÅR de går, selvsagt har du en som er veldig veldig tung kan vel det muligens spille inn (vanskeligere å holde seg oppe etc) uten at jeg skal si det for sikkert. Det å gå før de er ett år regnes som tidlig, og de utvikler seg i helt forskjellig tempo :-)

Skrevet

Det er vel vanlig at det mister litt vekt når de begynner å gå vel? Trenger ikke være lette for å gå, er de større har de da også mer muskler:)

Og til din trøst, jeg var på treff med 6 barn på ca 1 år her om dagen og kun 2 av disse gikk. Ikke alle som krabba heller, store variasjoner.

Skrevet

Gutten min var 10,990kg og 77,5cm på 1-årskontrollen. Han begynte å gå da han var 9 mnd.

Skrevet

9650 og 77 cm. det er en gutt. han gikk sine føste skritt noen uker senere, men gikk falt gikk (som jeg betegner som å gå) gjorde han først 9 juni!

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

hodeomkrets: 45

lengde: 74,5

vekt: 9660

Hun gikk når hun var 11mnd

Skrevet

min lille gutt var 80 cm og 11030 gram. han er stor og god =) men han går ikke alene enda. han er 1 år og to uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...