Engel, skatt og lite frø. Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg skulle gjerne hatt tips på hva man skal gjøre hvis man ønsker å tapetsere noen vegger som er kledd med panel. Jeg vil ikke ta av bekledningen, men kan jeg sette opp en gipsvegg? Noen med erfaring?
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 du kan enten sette opp spon plater eller gips plater på veggene så får du fint tapetsert veggene:) men et lite tipr hvis du bruekr spon plater er å grunne dem med litt maling før du tapetserer, da skinner det ikke noe igjennom:) lykke til:)
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 Tusen takk. Dette blir spennende!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Hei etter noen år i oppussings hus har jeg en liten idee..... Jeg ville brukt gips,siden de beveger seg ikke så mye som spon...husk at spon er tre og tre lever! Bruker du gips trenger du heller ikke bruke så tykke plater,kanskje det holder med 6 millimeter siden du har så hard vegg bak. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå