Ranveig R Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Nokon som veit kor lang tid det tar frå ein leverer søknad til ein får pengane på konto?
ungmor25 Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 det tar som regel noen dager maks ei uke tenker jeg..
Kjukka Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg fikk mine 9 dager etter at jeg sendte papirene!
Ranveig R Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for hjelpa. Leverte papirene i begynnelsen av forrige veke, satsar då på at eg blir "rik" (HAHA!) i løpet av denne veka. Må ut og kjøpe ammebh'ar før denna ungen kjem )
tryde Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 oki .. er det forskjell om man er i forhold eller ikke? hvor finner jeg info om dette?
Ioren Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Engangsstønaden har med hva du har tjent å gjøre, og har ingenting med forhold / ikke forhold å gjøre. Link til litt info http://nav.no/page?id=330
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Engangsstønaden gis til de som føder barn (evt adopterer), og ikke har opptjent seg rett til foreldrepenger. Den er i dag på 33 584,-, og du finner mer info inne på nav sine sider:o) Den gis alså uavhengig av om man er alene eller ikke;o)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 loren og OddBob, kanskje du skulle lest linken også før du svarte;) Engangsstønad har kun en ting med inntekten din å gjøre og det er dersom du har tjent så lite at du ikke vil få mer enn 33584 kr utbetalt, da får du normalt engangsstønad i stedet. Det mest normale er dog at man ikke har opptjent rett til foreldrepenger og derfor får engangsstønad:)
Ioren Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Da har det jo med inntekt og ikke forhold å gjøre da vel? Det var det jeg svarte på iallefall.....
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Å, sånn å forstå, da er jeg med... (ting går litt treigt i topplokket om dagen)
Ioren Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 Er lov det, man blir visst sånn av å være gravid hører jeg rykter om =P (Og har erfart ca 1000 ganger de siste 8 mnd =P)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå