Gå til innhold

Utbetaling av eingongsstønad


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som veit kor lang tid det tar frå ein leverer søknad til ein får pengane på konto?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tar som regel noen dager maks ei uke tenker jeg..

Skrevet

Jeg fikk mine 9 dager etter at jeg sendte papirene!

Skrevet

Takk for hjelpa. Leverte papirene i begynnelsen av forrige veke, satsar då på at eg blir "rik" (HAHA!) i løpet av denne veka. Må ut og kjøpe ammebh'ar før denna ungen kjem :o)

Skrevet

mener jeg fikk 31500 med nr1.

Skrevet

oki .. er det forskjell om man er i forhold eller ikke?

 

hvor finner jeg info om dette?

Skrevet

Engangsstønaden gis til de som føder barn (evt adopterer), og ikke har opptjent seg rett til foreldrepenger. Den er i dag på 33 584,-, og du finner mer info inne på nav sine sider:o)

 

Den gis alså uavhengig av om man er alene eller ikke;o)

Skrevet

loren og OddBob, kanskje du skulle lest linken også før du svarte;)

Engangsstønad har kun en ting med inntekten din å gjøre og det er dersom du har tjent så lite at du ikke vil få mer enn 33584 kr utbetalt, da får du normalt engangsstønad i stedet.

Det mest normale er dog at man ikke har opptjent rett til foreldrepenger og derfor får engangsstønad:)

Skrevet

Da har det jo med inntekt og ikke forhold å gjøre da vel? Det var det jeg svarte på iallefall.....

Skrevet

Å, sånn å forstå, da er jeg med...

(ting går litt treigt i topplokket om dagen)

Skrevet
;) Er lov det, man blir visst sånn av å være gravid hører jeg rykter om =P (Og har erfart ca 1000 ganger de siste 8 mnd =P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...