Gå til innhold

Noen fra Drammen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller noen som skal føde på sykehuset Buskerud i Mars?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Hei :o) jeg er ikke fra Drammen, men har store planer om å flytte dit. var å så på leilighet i går faktisk. så det er stor sjanse for at jeg skal føde på sykehuset der. og så har jeg termin i mars! du også eller?

Skrevet

Hei Drammensjenter :-)

Jeg er 33, har to barn fra før, gutter på 12 og snart 2. Har termin 15.mars og skal ha keisersnitt ved BSS.

Når man er gravid, blir man veldig opptatt av alt som skjer med egen kropp, og det er veldig fint å ha noen med *de samme interesser* og kunne skravle *live*. Har allerede truffet to kjempekoselige jenter fra Drammen, som føder rett rundt hjørnet nå. Det er også endel under *mars 08* under *Terminklubber*. Var på BIM-treff med forrigemann, men vi var veldig mange, så det ble ikke så *personlig*. Fordel om man er litt færre er min erfaring.

Send meg PM om dere vil bli kjent :-) *gode venninner får man aldri for mange av*

Klem fra meg :-)

Skrevet

Heisann. så bra at jeg endelig fant noen drammens jenter her. Noen som er førstegangs fødende?

Skrevet

Bor i Drammen, men har "først" termin 5 april. Har en på 20 md som ble født 2 uker før termin så kanskje jeg rekker å føde i mars:-)

Skrevet

Kanskje vi skal prøve og få til et treff i Drammen, jenter? NOen som har lyst til og være med?

Skrevet

Ja, det kunne være koseligt:-)

Skrevet

Jeg skal føde i Drammen om alt går bra.

Går med truende abort.

Jeg har tre barn på 6,4 og 2. Jeg har termin 10 April jeg da men vil gjerne bli med på praten her om jeg får være med. He he he...=)

Skrevet

Hei:) Jeg bor rett på utsiden av Drammen og skal føde på sykehuset Buskerud i begynnelsen av Mars! Jeg har veldig lyst å skravle litt:))

Skrevet

Her får selvføgelig alle være med;) Hvordan er formen deres om dagen da? Formen min er bra. Bortsett fra at jeg er sååå trøtt. Kunne sovet døgnet rundt om jeg hadde hatt tid. Men må innom jobben mellom all søvnen. Er 50% sykemeldt nå. Og syntes det er skikkelig deilig.

Skrevet

Så hyggelig at det er så mange fra Drammen her som er i 2. trimester! Jeg har termin 1. mars, og skal visst få ei jente. Er så heldig at formen fortsatt holder. Har dere forresten sett at det er satt opp nytt treff, 18. på Picasso tror jeg det var, se på BIM-treff i Buskerud. Det har vært flere treff nå i høst.

Skrevet

Åhh. Er det det? Da får jeg gå inn og se der. Hadde vært såå hyggelig og truffet noen av dere.

Skrevet

Fant du tråden til tors 18. Mumi ? Kan ikke se du har meldt deg på, men det passet kanskje ikke ?

Skrevet

hei!jeg er fra drammen.Har termin 26 februar med mitt første barn:)Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...