*Kari* Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Har nettopp fullført boka, og sit med litt undring over ein detalj i slutten.. Men blir kanskje litt feil å diskutere det på eit ope forum, der dei som ikkje har lese boka men som kanskje planlegger å gjere det også kan lese.. Kven tolka de at personen på side 292 var?
*Kari* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. oktober 2007 hmm.. gjer dette innlegget ein sjanse til eg. Får ikkje sove så godt viss eg må ligge og lure.
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Kan ikke hjelpe deg, desverre - men var boka bra ??? Verdt å kjøpe ? har lest de øvrige Anna Holt krim bøkene (ikke helt ferdig med den presiden boka da...)
Store My Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er ganske sikker på at det er Osama bin Laden :-) Hvem tror du det er?
*ale* Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Såsetilåhysjepåderemedengang!!!!! Fikk den i dag!!!!!
*Kari* Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2007 Det var slik eg tolka det og, ja! Men treng vel ikkje sei meir om det ja. Kjekt å få bekrefta at det ikkje kun var meg som trudde det. Til deg ovanfor som spurte om boka var til å anbefale; det synes seg i alle høve! Litt gammaldags-spennade, om det "makes any sense".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå