Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 vært på sykehuset før i dag,fikk sjekka urin og blodtrykk og målt hjertefrekvens på baby pga jeg er så urolig i kroppen..og i sta når jeg satt i sofan,så svimler det plutselig for meg..utrolig ekkelt! hva ER dette liksom! klarer ikke sette andre ord på det enn at jeg generelt føler meg uggen..har forresten 8 dager til termin
alines Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Hei Jeg har også vært uggen og litt svimmel de siste to dagene... Vært på legesjekk i dag... Har blitt veldig tungpustet og fått masse vann i kroppen... Legen fant ikke noe urovekkende og sa at det var naturlig og bli svimmel når man var tungpustet... Jeg har forøvrig 3 dager til termin.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 er svimmel og uggen her også, har lav blodprosent jeg da og litt lavt blodtrykk. Dersom du får plutselige svimmelhetsanfall kan det godt være blodtrykksfall. Veldig vanlig når en er gravid!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 bra å høre d ikke er bare meg som sliter med dette da..men utrolig ubehagelig er det! blir så redd for å være alene hjemme med ungene jeg når det blir sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå