Gå til innhold

Får vi gutt eller jente?

darkgirl88

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært ekstremt mye kvalm de 3 første månedene. Magen har allerede begynt å vokse etter den 9.uke! Jeg har ikke hatt noe halsbrann, men har vært trøtt mesteparten av tiden! Har testet dette med "Ringtesten" og da ble det jente, men på det kinesiske kartet viser det gutt!

I mitt forrige svangerskap ble det en gutt og da hadde jeg halsbrann de 3 første månedene, men var kvalm bare den første uka.

Er det noen av dere som har en formening av dette om hva det kan bli? Noen av dere som har merket det slik og kanskje har fått et barn med disse symptomene?

Vi ønsker oss ei jente så det er sagt :)

Blir glad for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg har hørt at mye kvalme i starten av svangerskapet betyr jente:)

jeg var super dårlig første mnd jeg gikk gravid med jenta mi. når jeg gikk med gutten min merket jeg nesten ingenting...

Lykke til!;)

Skrevet

Tusen takk for svarene jeg fikk=)

Flere som har noe å si om dette eller?

Skrevet

fortell meg ferven på urin din...

neongul el lysgul

Skrevet

jeg var extremt kvalm(hyperemisis)med mine 2 første og ikke kvalm med min 3 men de er gutter alle 3.....

Skrevet

Hei!

Hos meg var det omvent!

Ikke kvalm med jenta, men kvalm med gutta!

Men har ei veninne som har 2 av begge kjønn, og hun har hatt 4 helt like svangerkap, så jeg tror ikke det stemmer på alle!

Vil nok helst tippe jente på deg, for det er mest vanlig med kvalme når det ventes jente!

Og jeg fikk mage veeldig tidlig med jenta, men med gutta kom ikke magen før i 4 mnd!

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg tror det blir jente!

har så mange tengn på at det blir det. men man kan aldri være sikker!

Skrevet

Du har de samme symptomene jeg hadde, og vi venter en jente:)

Når skal du på ul?

Skrevet

vi har vert på ul den 12 oktober.

skal til bake nå den 23 november=) blir spennende å se=)

• 1 måned senere...
Skrevet

hei! eg har vært veldig kvalm og har halsbrann får nesten ikkje sove om natten på grunn av at det er så vondt! ka tror dokke eg får? :P har ikkje noe "følelse på det..har hørt at mangen har det og det er jo alltid riktig..vennina mi sa hele tiden at ho kom til å få gutt og det fekk ho. men føler ikkje at eg får jente eller gutt, lurer på ka som gjør at man veit det...men blir spennende å se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...