Gå til innhold

Støvler fra stonz.ca! Kjempe tøffe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått de i dag, og jeg kan ikke vente med å prøve dem på lillewirre i morgen! KJEMPE kule assa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er kjempe kule =)

Har ett par i ku-mønster =)

Skrevet

mørkeblå med grønt og hvite blomster ( navy flower bootie), og brune med rosa rundinger (brown pola dot bootie)... Veldig fine. Lurer på om jeg må ha med det canadiske flagget på også.... Deilig fleecefòr inni, og enkle å ta av og på. Også slipper vesla å ha gummisåler enda. Hun går snart og er bare 8 mnd, så da tenkte jeg det ville være kjekt nå utover. Har saueskinnstøfler hun kan ha inni, eller bare ullsokker.

Skrevet

Jeg har bestilt derfra, men har ikke fått de enda.

Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk de?

Skrevet

Fine de ja, jenta mi er 8 mnd og har de brune med rosa rundinger og noen sorte/rød/hvite-mønstret.

Skrevet

jeg bestilte de den 26.september. Men det kan jo være de ligger etter med fortollingen her i norge... og at det er derfor det tok såpass med tid.

Skrevet

ja? Er de verd pengene sine eller?

Skrevet

Ja absolutt, har brukt de masse vi. Men har begynt å bruke vanlige sko også nå.

Skrevet

Jeg har lyst til å bestille ett par, men vet ikke om jeg skal bestille i medium eller large. Han bruker str. 20, hva tror dere?

Skrevet

da tror jeg medium holder i massevis. jeg bestilte medium til min snuppe, for hun har liksom litt store føtter ( ligner sin mor), men det hadde nok holdt med small til henne. Det er oppgitt i cm ett sted inne på siden der ( fant jeg ut etterpå).

Skrevet

Jenta mi bruker også str. 20 De er det god plass i, og det er det i M stonza også. Tror nok jeg hadde tatt str. M

Skrevet

Takk! Greit at han kan bruke de en liten stund:)

Skrevet

Vi har også kjøpt sånne! Gleeder meg til å ta dem i bruk til vinteren! Juhuu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...