simsim Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 på at du var gravid? og hvor tili kjente du dem?
*Rutletutt* Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Kvalme, veldig sensitiv ift lukter og ømme bryster + mensmurringer - alle før ikm.
lille je Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Ømme pupper... Og det var ikke mange dager etter befruktning! Ellers fint lite...
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Ømme pupper,og de kom ganske tidlig.Har prøverørsbarn,og jeg merket det ca 1,5 uke etter innsetting.Dvs ca 3,5 uker på vei.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 ømme bryst,vondt i hode,emosjonell og en virkelig raaar magefølelse(ingen-tvil-om-at-jeg-er-gravid-følelse liksom) . Dette var ca 2uker etter EL.
NoDoubt Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Nummer 1: "Jeg bare visste at jeg var gravid!" , ømme bryster. Testa negativt dagen etter IKM. "Visste jeg var gravid fordet". Noen dager senere fikk jeg halsbrann på kvelden, bare litt. 1 uke etter IKM tok jeg ny test som var positiv. Nummer 2: Hadde ikke så mye tro på at jeg var gravid. Kjente ikke noe spesielt heller. Testa negativt på IKM. 2 dager etter fikk jeg halsbrann. Tenkte: "Oiii, jeg er visst gravid!" Dagen etter var testen positiv:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå