ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Jenta hadde vel akkurat fylt 2 år.
tre små... Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 jenta mi var 22 måneder. det gikk veldig fint:)
Tuttalutta Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 Hmmm, ja da er det ikke for tidlig å begynne å tenke på det da :-) Er bare redd han går ut av en stor seng... Eller faller ut!
ALIICE Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Håper mini kan ligge i sprinkel senga til han er minst 3 år. Så lenge han trives i den ser jeg ikke noe poeng i å bytte.
tre små... Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 jenta mi syns iallefall det var kjempestas å få juniorseng!! kommer nok til å la minstejenta få det når ho er rundt 2 år også... ser ikke noe poeng i å vente...
tre små... Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 kan helt klart begynne å tenke på det. er jo forskjell på barn men min jenta lå veldig rolig rundt den alderen så var ikke redd for at ho skulle falle ut.. hadde ikke sengehest heller.. men det kan du jo ha så er det jo litt vanskeligere å falle ut... at de går ut av senga må man nok regne med uansett når man bytter.. men når de er 2 år skjønner de at det må bli i senga:) gikk bra her iallefall.. lykke til:)
Tommage♀♂ Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Henger meg på dette spørsmålet og lurer på når det er forsvarlig å bytte til sånn halvhøy seng (ca 1 meter høy med stige)? Frøkna her blir 2 i desember, og ligger forholdsvis rolig og sover, og så har vi fått en sånn seng...
summer85 Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 gutten min hadde sprinkelseng til han var 2 år og 4 mnd, men han kunne ha bytta mye før.....men vi flytta i nytt hus da og passa bra og bytte da.
Rut Bram Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Vår eldste fikk vanlig seng til 3-årsdagen sin. Vi kunne sikkert byttet før, men det fungerte greit sånn, og bursdagen var en fin anledning til å kjøpe ny seng.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Har aldri brukt sprinkelseng vi. Hun sov i vugge og vognbag frem til hun var 6 mnd og da flyttet vi henne over til vanlig seng med høye kanter.
Trønderbærta Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Gutten min blir 2år i desember og har akkurat (1-2 uker siden) byttet over til skyveseng, det går litt opp og ned, måtte sitte sammen med han de første 2 kveldene, men nå går det overraskende bra, sovner raskt, og sover hele natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå