grand danois Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 men jeg har kjent liv i magen, veldi svak vel å merke,men jeg har kjent d 4 ganger nå...jeg er i uke 15 nå. men nå de siste dagen har jeg ikke følt meg gravid i d hele tatt. jeg er ikke svimmel når jeg røyser meg (som jeg har vert hver gang jeg røyser meg) jeg har måttet ete hver 2 time,helt fram til søndag,da var d bomm stopp. å jeg har ikke kjennt liv på over en uke nå. brøsta mine er heller ikke så ømme som de her bruktå vert.. jeg må innrømme at jeg bjynder å bli en smule bekjymret:( hva hadde dere jort? venta el ringt jormor?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Hvis du går rundt og er bekymret, så synes jeg du skal ringe jordmor. Graviditetstegnene kan variere, men jeg tipper den setningen ikke er nok til å roe deg....? Jeg ville ha ringt jordmor, og bedt om å få komme en tur slik at du kan få høre hjertelyd.
grand danois Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 jaaa...takk skal du ha:) sambo blir iritert fordi jeg er bekjymret...han synst jeg overdriver:/ men d er ikke noe arti å gå å bekjymre seg:(
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Man skal lytte til sin egen kropp! Jeg synes du gjør det riktige å sette spørsmålstegn ved om det er noe galt. Ring jordmor, og få sjekka hjertelyden. Ikke bra å gå rundt bekyra heller. Du har min fulle støtte for hva det er verdt ;o)
grand danois Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 takk skal du ha:) tror jeg skal jøre d imårgen før jeg skal på jobb ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå