Gå til innhold

vet d er mange som spør:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg har kjent liv i magen, veldi svak vel å merke,men jeg har kjent d 4 ganger nå...jeg er i uke 15 nå.

men nå de siste dagen har jeg ikke følt meg gravid i d hele tatt. jeg er ikke svimmel når jeg røyser meg (som jeg har vert hver gang jeg røyser meg) jeg har måttet ete hver 2 time,helt fram til søndag,da var d bomm stopp. å jeg har ikke kjennt liv på over en uke nå. brøsta mine er heller ikke så ømme som de her bruktå vert..

jeg må innrømme at jeg bjynder å bli en smule bekjymret:(

hva hadde dere jort? venta el ringt jormor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du går rundt og er bekymret, så synes jeg du skal ringe jordmor. Graviditetstegnene kan variere, men jeg tipper den setningen ikke er nok til å roe deg....? Jeg ville ha ringt jordmor, og bedt om å få komme en tur slik at du kan få høre hjertelyd.

Skrevet

jaaa...takk skal du ha:) sambo blir iritert fordi jeg er bekjymret...han synst jeg overdriver:/ men d er ikke noe arti å gå å bekjymre seg:(

Skrevet

Man skal lytte til sin egen kropp! Jeg synes du gjør det riktige å sette spørsmålstegn ved om det er noe galt.

Ring jordmor, og få sjekka hjertelyden. Ikke bra å gå rundt bekyra heller. Du har min fulle støtte for hva det er verdt ;o)

Skrevet

takk skal du ha:) tror jeg skal jøre d imårgen før jeg skal på jobb ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...