Gå til innhold

tror jeg har blitt helt paranoid her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 10dager på overtid, og alt jeg tenker på er skrekk historier om babyer som dør i magen på overtid.

Jeg har hatt en rekke komplikasjoner i svangerskapet, mye blødninger ol.

Sist uke fikk jeg vite at jeg hadde lite fostervann, men da jeg kom på ny kontroll så sa de plutselig at jeg hadde nok fostervann, og jeg fikk ikke time til ny kontroll. Tenk om jeg egentlig har lite fostervann og babyen ikke har det bra? Ikke kjenner jeg mye liv heller, jeg må legge meg ned og kjenne etter for og følge med. Uff, høres jo helt teit ut, og kjæresten min bare ler når jeg prater om det.. tenk om noe skjer da!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt er nok helt fint skal du se! fostervannet fornyer seg jo hele tiden...

jeg har lest mange innlegg her om at det er stille/lite liv når det nærmer seg fødsel...

syns du for din egen del skal bestille deg en kontroll time sånn at du får litt ro! men jeg er sikker på at babyen har det veldig fint, og at h*n bare lader opp tl fødsel!

Skrevet

Stå på krava og følg magefølelsen!! Det er viktig at du har det bra og er trygg i siste delen av svangerskapet. Noen ganger må man bli litt hissig/bastant hvis man skal nå noen vei i helsevesenet, så jeg ville mast de til døde hvis jeg var i din situasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...