Gå til innhold

Miraklenes tider er ikke forbi :-O


Anbefalte innlegg

Skrevet

9 åringen min kauker:

"spider!"

En edderkopp gikk kjempefort over stuegulvet, og mannen min begikk drap der og da; flat edderkopp med ei sko!

 

Og så kommer det snodige; min gutt, 9 år gammel, og liiiiivredd ALT av insekter, plukker opp edderkoppen med fingrene!!

 

"I cleared my mind of being scared" sier han.

Så enkelt??

Han, som har verdens største insektfobi?!

 

Hører du det, mliz!!

Det er HÅP FOR OSS!

;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, det er da godt å høre, TENK om jeg blei kvitt den skrekken,,,,da hadde alt vært mye lettere,.. Jaja, da er det håp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...