Northernlights Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 9 åringen min kauker: "spider!" En edderkopp gikk kjempefort over stuegulvet, og mannen min begikk drap der og da; flat edderkopp med ei sko! Og så kommer det snodige; min gutt, 9 år gammel, og liiiiivredd ALT av insekter, plukker opp edderkoppen med fingrene!! "I cleared my mind of being scared" sier han. Så enkelt?? Han, som har verdens største insektfobi?! Hører du det, mliz!! Det er HÅP FOR OSS! ;o)
mliz Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 ååå, det er da godt å høre, TENK om jeg blei kvitt den skrekken,,,,da hadde alt vært mye lettere,.. Jaja, da er det håp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå