Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 er på jakt etter spennende barneklær på nettet... noen som vet av norske nettbutikker som selger? f.eks katvig...
LegallyBlond Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Det er mange, husker nesten ikke noen akkurat nå, men er bare å søke på katvig så kommer de opp. Eneste jeg kommer på i farten er www.moia.no. Ellers kan du jo ta en titt på www.prinsesserogpirater.dk - du slipper å betale dansk moms på 25%, men må muligens legge til norsk moms på 25% + evt. et gebyr på 100-200 kr. Til meg sendte de som gave, så slapp hele momsen =) De har kjøp tre, betal for to på katvig klær nå.
*Kari* Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 www.lilletordivel.no www.bellajelica.no www.luca-shop.no www.gladeengler.no www.monochico.no Danmark: www.pipsqueak.dk www.sejeunger.dk www.emmamai.dk www.curiosa.dk Sverige: www.gucce.se www.freshmilk.se Ørten nettbutikkar annonserer flittig på www.finn.no/torget også barneutstyr-barneklær Lukke til. Innkjøp av barneklær er ein fantastisk givande aktivitet!
*Kari* Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Hm, såg at du spurte etter Katvig. Kan ikkje garantere at alle desse butikkane sel det altså. Eg berre skreiv nokon eg kom på i farten.. Om du likar Katvig-stilen set du sikkert også pris på kle frå Mala, Småfolk, Ida T, Bavian Copenhagen og slike merker.
mammamamut Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 www.younglkids.no Ikke katvig da, men MYE annet kjempefine klær. Har 25% salg nå!! Verdt å ta en titt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå