Gå til innhold

pass dere jenter!! IKKE bli skuffa!!!(med tekst)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke bli skuffa hvis dere kommer hjem og mannen deres ikke har rydda bort middagen, VÆR glad dere i det hele tatt har en mann

FOR GUDS SKYLD IKKE SI DET HØYT

(hilsen provosert fordi det ikke er lov å bli skuffet over at man ikke får det kjønne man hadde håpet fordi man kanksje har det motsatte fra før)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, eh....... Jeg er veldig glad for at mannen min er på jakt i 10 dager, er det litt dumt? Hehe!

Skrevet

Modent... Veldig modent..

Skrevet

Helt enig!

Jeg synes det bare er så fryktelig synd at folk skal henge ut de som ikke har samme mening som en!

En jente kommer inn her og deler sine innerste tanker hvor hun håper på litt støtte og oppmuntring. Men hva skjer? Folk gidder ikke engang å lese hele innlegget hennes før de begynner å tråkke ned på henne!!

Hun sier at hun er utrolig glad for at barnet er friskt, det ser det ikke ut som at noen her har fått med seg, for de fleste innleggene starter med du har ikke noen grunn til å bli skuffa, du burde være glad for at ungen er frisk (Jamen det er hun jo)

Og så starter man en helt ny tråd om denne personen hvor man spør om hva som er galt med å få en gutt! Igjen har man ikke klart å få med seg hva personen sa.

"såklart gleder jeg meg til den lille prinsen kommer.

Var bare så forberedt på jente. Ble tatt på senga," Mens hun andre som ønsket seg jente hadde 3 gutter fra før.

Og det var ingen av de to som sa noenting om at det var noe galt med å få gutt!!

Nå var det ikke så lenge siden nesten alle her inne samtykket i at vi skulle prøve å støtte og oppmuntre hverandre her inne!

(Jeg forstår også at det ikke er alle som klarer å forstå tankegangen til disse 2 jentene, men hvorfor i alle verden skal vi henge dem ut av den grunn?)

De er fulle av hormoner som også kan gjøre at de reagerer annerledes nå enn hva de ville gjort ellers! Og dere er jo fullt forståelige når disse kvinnene behandler mennene sine dårlige, for de er jo hormonelle. Men når man kommer med en tanke som sikkert går bort igjen før hun vet ordet av det, ja da blir det ståhei!

Flere av dere kommenterer også, at jamen dere ble ikke skuffet, "jeg ville blitt glad uansett hvilket kjønn jeg fikk jeg" Men det kommer disse 2 jentene til å bli også!

Huff, jeg blir så sinna på dere når dere ikke klarer å se lenger enn til tommelfingeren. Bit dere i tunga når dere ser noen som .blir skuffa og la heller vær med å svare i stedenfor å trykke den personen enda lenger ned!

Skrevet

DEILIG Å LESE!!!

Helt enig med deg!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Uff, da får jeg vel ikke lov å være skuffa over at mannen min "serverte" sex når jeg bare hadde mest lyst på å få servert MAT.........

Skrevet

Og egentlig er vi UTROLIG umodne og egoistiske som i det hele tatt tenker på å produsere egne barn når det finnes millioner av barn som lider, og som vi burde bli tatt hånd om FØR vi tilfører kloden flere barn

(hilsen en som drømmer om å få den sorten jeg ikke har fra før, og som også lar seg provosere av at andre skal være prektigere enn andre og bare tenke rene tanker....)

Skrevet

Si heller ALDRI at du er for tykk. Det er umodent og barbarisk overfor de som lider av overvekt

Skrevet

......og med denne tråden har dere fullstendig respekt for de som mener motsatt av dere?

Jeg har holdt meg helt utenfor dette, men jeg synes det blir latterlig å henge ut de som mener motsatt av dere, med et innlegg som dette - det blir dobbeltmoral til de grader. Skal dere kreve respekt for deres meninger, bør dere forsøke å holde diskusjonen på et saklig nivå..

Skrevet

Enig. Faktisk så synes jeg dem som lider av anoreksi bør holde seg hjemme så vi "tykke" ikke blir deprimert.

Hilsen en som også godt kunne tenke seg en jente til tross for hun har verdens skjønneste gutt:-)

Skrevet

enig med anonym over her...dette blir for dumt!

sier litt mot dere selv nå.....

Skrevet

Ja jeg lurer nå på hva gjennomsnittsalderen er på dette forumet også...

Skrevet

Jeg blir litt provosert over disse uttalelsene, hva i huleste har nå ALDER å gjøre med noe som helst???

Skrevet

Alder er uvesentlig. Hovedinnlegget, og mange av de påfølgende innleggene her, bærer preg av umodenhet, men alder trenger ikke ha noe med det å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...