Gå til innhold

Yppert, er du her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke BELIEVE at du er her og ikke har svart på dette innlegget. *DUST* ;-)

Skrevet

Ka jør du på? Såm di sir hær i Bærgæn.

Skrevet

msn? :-)

Skrevet

Jeg er flink med regnskap!!

Prinzezzzzin eller hvordan det staves - er du Bergenser?? Hadde jeg ALDRI trodd!

Skrevet

Eg esje bærgænsær, eg baræ bor hær. ;-)

Skrevet

Å jaså...! Jeg som hadde tenkt å køye om få minutter, og så setter du ikke pris på den enestående muligheten til en one on one med selveste Mich. *sur på deg, tørre regnskapsgubbe* :-)

Skrevet

Uff da... Glemte at ikke alle oppfatter godsnakkingen min som det den er. Sorry, Ypperten! ;-) *Nattaklem* ;-)

Skrevet

Sipper?? Syter??? Sjarmtrollet Yppert! :-) Jeg syter aldri, jeg bare plager mennene. ;-)

Skrevet

Det er vi jo så godt som alltid, din plageånd. :-) Ferdig med regnskapet nå?

Skrevet

Og det tar du med stoisk ro, ser jeg. :-) Selv sørger jeg alltid for å betale for mye slik at jeg får masse igjen. Herlig.... ;-) Men du, nå skal jeg snart til legekontoret og få meg hepatitt B-vaksine. Jeg regner selvfølgelig med at du kommer til å ta i bruk alle dine virtuelle krefter for å holde meg derfra? ;-)

Skrevet

Jeg kommer til å ta den likevel, da jeg allerede har tatt to av tre. :-) Yrkesrisiko, vøtt. ;-)

Skrevet

Du hakke skrevet, vennen, du har klippet og limt - men takk for at du tok deg bryet! ;-) Dette omhandler jo barnevaksinasjon? Jeg er voksen dame, trur jeg nå. :-) Skal forresten ha siste vaksine idag, og det er jo ikke vits i å bare være 2/3 ferdig. Jeg vil jo ikke ha den forbanna leverbetennelsen heller. :-)

Skrevet

Jeg tok ikke vaksina idag, men det var kun fordi de helst så at jeg dro et annet sted (et varmt et?). Så jeg er foreløpig "reddet". ;-)

Skrevet

Visste seriøst ikke at det kunne være så farlig med vaksiner.... Nå er jeg litt redd fordi jeg har sånn hepatitt A&B vaksine (Twinrix....) Vil jo ikke få gikt og ms og sånt liksom=/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...