♥Prinzessin♥ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. oktober 2007 Kan ikke BELIEVE at du er her og ikke har svart på dette innlegget. *DUST* ;-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Ka jør du på? Såm di sir hær i Bærgæn.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er flink med regnskap!! Prinzezzzzin eller hvordan det staves - er du Bergenser?? Hadde jeg ALDRI trodd!
♥Prinzessin♥ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Eg esje bærgænsær, eg baræ bor hær. ;-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2007 Å jaså...! Jeg som hadde tenkt å køye om få minutter, og så setter du ikke pris på den enestående muligheten til en one on one med selveste Mich. *sur på deg, tørre regnskapsgubbe* :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 Uff da... Glemte at ikke alle oppfatter godsnakkingen min som det den er. Sorry, Ypperten! ;-) *Nattaklem* ;-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2007 Sipper?? Syter??? Sjarmtrollet Yppert! :-) Jeg syter aldri, jeg bare plager mennene. ;-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2007 Det er vi jo så godt som alltid, din plageånd. :-) Ferdig med regnskapet nå?
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. oktober 2007 Og det tar du med stoisk ro, ser jeg. :-) Selv sørger jeg alltid for å betale for mye slik at jeg får masse igjen. Herlig.... ;-) Men du, nå skal jeg snart til legekontoret og få meg hepatitt B-vaksine. Jeg regner selvfølgelig med at du kommer til å ta i bruk alle dine virtuelle krefter for å holde meg derfra? ;-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg kommer til å ta den likevel, da jeg allerede har tatt to av tre. :-) Yrkesrisiko, vøtt. ;-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. oktober 2007 Du hakke skrevet, vennen, du har klippet og limt - men takk for at du tok deg bryet! ;-) Dette omhandler jo barnevaksinasjon? Jeg er voksen dame, trur jeg nå. :-) Skal forresten ha siste vaksine idag, og det er jo ikke vits i å bare være 2/3 ferdig. Jeg vil jo ikke ha den forbanna leverbetennelsen heller. :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg tok ikke vaksina idag, men det var kun fordi de helst så at jeg dro et annet sted (et varmt et?). Så jeg er foreløpig "reddet". ;-)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 Visste seriøst ikke at det kunne være så farlig med vaksiner.... Nå er jeg litt redd fordi jeg har sånn hepatitt A&B vaksine (Twinrix....) Vil jo ikke få gikt og ms og sånt liksom=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå