2prinsesserogbim Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 hvor kjøper dere testene deres på nett??
2prinsesserogbim Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 hvor pålitelige er strimlene??
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 billige-tester.dk Der kan du kjøpe CB sine også
2prinsesserogbim Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2007 Ja såg det.. lurer på om jeg ikke skal ta å kjøpe... drit lei av at jeg ikke får mensen nå, hadde jeg bare fått en positiv test
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 tror jeg hadde kjøpt en i dag jeg:) Hadd eikk eorket å vente lengre, er jo leeeeeeeeeeeeeenge siden du testet
2prinsesserogbim Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2007 ja jeg vet... men jeg er drit redd for å teste igjen... jeg blir sprø viss den er negativ og jeg ikke får mensen... skjønner ikke dette..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg hadde blirr mer sprø av å gå rundt å lure på om man er gravid. Dersom du får negativ nå så vet du jo at du mest sannsynlig ikke er det, å du vet også da at EL har vert MYE senere
2prinsesserogbim Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2007 ja mulig det... men hvorfor jeg da har hatt menssmerter i 2 uker ca, det er vanskelig å forstå... ja jeg er litt vanskelig nå.. haha
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Det kan jo være fordi du kanskje er gravid, å da trenger man en test for å finne ut av det;)
lioness* Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Strimlene er like pålitelige som andre gravitester! De måler nøyaktig det samme, hcg-nivået i urinen (eller fraværet av). Forskjellen er at du bare får opp streker dersom stoffene i strimlene "leser" at det er bestemte hormoner til stede. De dyrere testene er mer avanserte på måten de formidler svaret på (digitalt display etc), men de er like pålitelige når det gjelder resultatet. Faktisk er strimlene mer følsomme, altså at de trenger noe lavere hormonnivå for å slå ut positivt. Ulempen er at man må tolke resultatet selv da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå