Gå til innhold

Jenta mi er så asosial ovenfor andre babyer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sprudler og er glad når vi er hjemme eller hos besteforeldrene. På barseltreff blir hun skikkelig mammadalt og sutrete. Kommer en liten tass krabbende bort til henne, så kommer gjeipen med en gang. Mens de andre babyene leker og er nyskjerrige på hverandre, virker mi lille tulle litt redd og pysete. Dette gjelder også når det bare er en baby til tilstede.

Noe jeg kan gjøre med dette da...?

Hun er 8. mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur det går over. Mamma sa til meg at både jeg og brodern hadde en periode vi var redd alt mulig rart, men det gikk over etter en liten stund:) Mener og ha hørt at mange babyer har en sånn periode der de kan være litt redd folk de ikke kjenner.

Skrevet

vet ikke helt jeg.la ho vær mye sammen med andre barn kanskje?visst ikke dere allerede er det da.jenta mi er også 8 mnd, men ho er stikk motsatt.ho skal pirke å pelle å styre på alle.elsker andre barn!men babyer bryr ikke ho se om.håper du finn ei løsning på det! Lykke til!

Skrevet

Det går seg til og er helt normalt. Noen liker å leke for seg selv til de er ganske store. I barnehager er det for eksempel vanlig å skjerme de yngste noe fra de andre barna pga. dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...